masse utflod ..

miss85

Flørter med forumet
Jeg sluttet med p-pillen for nesten tre uker siden (ca) .. og skal jeg vel få tilbake mensen neste uke (hvis jeg har 28 dager syklus, noe om jeg ikke vet helt sikkert ennå men) .. nå de siste dagene har jeg hatt masse utflod, å lurer på om noen vet hva dette kommer av? at mensen er rett rundt hjørnet?

Hadde også mye utflod tidligere og regnet med at det kunne være fordi jeg hadde el da, men det har jeg nok ikke nå også ..
håper noe kan svare!

Kan være at du er litt ustabil i syklusen nå etter pilleslutt, det er ganske vanlig..

Ellers er jo masse utflod også et veldig vanlig problem for gravide, er det mulighet for at du er gravid allerede kansje?[8|]

åååh, så morsomt.....[:D]
Håper du er gravid!!!!![:D][:D][:D][:D]

LYKKE TIL!!!!

Masse koz fra malin88

Det kan være el. Den første syklusen etter at man slutter på p-pillen er ofte litt lenger enn vanlig. Det kan ta litt tid før kroppen oppfatter at man har sluttet. Men jeg krysser fingrene og håper at du er gravid! Masse lykke til [:D]

Nå hoppet hjertet her [:D] hehe .. har egentlig ikke tenkt på at jeg faktisk kan være gravid .. men skal prøve å ikke ha for store forventninger her og smøre meg med tålmodighet ..

krysser fingrene likevel men [:D]

Back
Topp