masse tanker

LilleMy86

Elsker forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=3604901
(må bare lufte tankene litt)

he he... det er nok sånn livet er... hørtes litt ut som sjalusi fra min side... men men... lykke til med prøvinga vidre [:D]

ORIGINAL: CaliGirl20

he he... det er nok sånn livet er... hørtes litt ut som sjalusi fra min side... men men... lykke til med prøvinga vidre [:D]

er definitivt ikke sjalu, ville aldri hatt hatt han tilbake eller noe.. elsker sambo over alt.[:)]
men er litt rart siden han var min første da vettu..[:)]

he he... okey [:D]

ORIGINAL: LilleMy86

ORIGINAL: CaliGirl20

er definitivt ikke sjalu, ville aldri hatt hatt han tilbake eller noe.. elsker sambo over alt.[:)]
men er litt rart siden han var min første da vettu..[:)]

har full forståelse for tankene dine jeg...er litt "rart" når ens eks får barn før en selv...selv om man ikke nødvendigvis vil være sammen med vedkommende igjen!

krysser fingre for at det er din tur neste gang[:D]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Er ikke unormalt at du føler det litt sånn ang eksen din. Er jo ikke fordi du ville hatt barn med ham, eller hatt ham tilbake. Men ekser er og blir et rart tema, hvis de har betydd mye [;)] Syns det er flott som du skriver, at dere ikke stesser, men koser dere i mellomtiden, og venter spent på en liten spire [:)] Krysser fingrene for at det klaffer for dere snart!

takk! [:)] er ikke utålmodig, men måtte bare lufte tankene litt idag, alt ble liksom så virkelig..[:)]

Back
Topp