Masse symtomer bra?

MiniBollen

Blir kjent med forumet
Mener jeg har lest et sted at hvis man har mange og sterke symptomer på svangerskap så er det et veldig bra tegn?
De jeg kjenner som har hatt MA/SA sier at de hadde mindre symptomer i disse svangerskapene enn i de som endte i baby.

Andre som har hørt denne teorien?
Om dette stemmer ligger min spire godt an hvertfall. Jeg er sykemeldt på grunn av kvalme [:'(]

Man skal ikke høre på alt det folk sier ang svangerskap.. det er så mye unødvendige bekymringer man ender opp med tilslutt. Jeg hadde INGEN svang tegn med min 1 fikk bare ømme pupper ellers så var formen min helt fin fram til bekkenløsning i 7 mnd.. Det har så mye og si fra person til person noen får mye noen får lite og andre Nothing [:)]

altså, i fagbøker står det at det er helt tilfeldig, fordi noen har masse tegn, noen har ingen tegn, noen har ingen tegn og mister, noen har masse tegn og mister.

Men mange føler at så lenge man har godt med tegn er det bra, mens jeg personlig hadde så og si ingen tegn med førstemann og han er i dag en frisk 2 åring.

Så tror ikke man skal legge for mye i det jeg, så lenge man føler at alt er bra [:D]

Hjelp!! Det håper jeg ikke er tilfelle[8D] Jeg har vel kanskje hørt at kvalme og sånn er et bra tegn, men samtidig så håper jeg bare at det er noe som blir sagt for jeg har få symptomer for tiden og jeg har ingen planer om å miste spiren min[&:][:)] Men jeg vet om venninner som ikke har merket noen ting i svangerskapet og født friske barn og jeg kjenner venninner som har vært møkkdårlige så det kan gå bra uansett om du har mange symptomer eller ikke[:)]

Det sies så, men folk er forskjellige. Jeg var veldig dårlig, men mistet 11+6. Jeg tror ikke det er noen gylden regel her. Kun moder natur som styrer :)

Back
Topp