Masse spark og andre bevegelser

gakka

Forumet er livet
På lørdagskvelden hadde jeg noen veldig merkelige bevegelser i magen fulgt av en kraftig kynner.
Merket i løpet av natta hva som hadde skjedd ja. Begge to hadde snudd seg helt rundt og lå og sparka meg på blæra natta lang.

I morges så jeg helt pussig ut med en stor kul stående ut på høyre side av magen.[:D] Når jeg strøk på den sparket det på andre siden av magen. Ser ut til at godjenta har vært snill og prøvd å snu seg tilbake igjen.

Nå er det bare å håpe at gutten henger seg på og gjør det samme.
Jeg synes ihvertfall spark i blæra er mye værre enn i ribbeina.

ORIGINAL: snuppå

Hehe de høres jo helt ville ut:) Men kan tenke det er slitsomt også. Har og merket i det siste at plutselig får jeg akutt behov for å tisse, så går det over, som om noen spenner meg i blæren, helt rar følelse [&:] Men du som har to, det må jo være helt utrolig!! Har det begynt å bli tungt?

Her er det på samme måten. har også action til faste tider, 7-8 om morgenen og 8-9 om kvelden. I tillegg viss jeg drikker/spiser noe kaldt[:)]

Begynner å bli ganske tungt å være meg nå ja. Har fått mer vondt i bekkenet i det siste også, så det blir ikke lange spaserturene før jeg må returnere til sofaen igjen.

det høres slitsomt ut med to ja - men det blir helt sikkert verdt det til slutt!! Selv synes jeg det er mer enn nok med en - den klarer å sparke og snu seg til alle døgnets tider... ingen døgnrytme her ennå.

Åhhhh, det er så moro med liv i magen!

Nå kjenner jeg det også, og mannen har tilogmed kjent det påutsiden...det er herlig altså!!

Fantastisk å kunne kjenne at det er noe der inne...går mer og mer opp for meg, gitt!!

Kan tenke meg det er ekstra liv hos deg som har to, gakka!!

M

Jeg elsker å kjenne på sparka til babyen.. Blir bare mer og mer forelska i den i mangen for hver dag som går..  Tror ikke han har noen spesiell døgnrytme her heller gitt.. Hehe.. Noen dager er det full fart fra morgen til kveld, så neste dag kan han være helt rolig..
Noen her som har kjent at babyen hikker da?

ORIGINAL: snuppå

ORIGINAL: Almyrida24

Jeg elsker å kjenne på sparka til babyen.. Blir bare mer og mer forelska i den i mangen for hver dag som går..  Tror ikke han har noen spesiell døgnrytme her heller gitt.. Hehe.. Noen dager er det full fart fra morgen til kveld, så neste dag kan han være helt rolig..
Noen her som har kjent at babyen hikker da?

Nei har du kjent det? Hvordan kjennes det ut?? Åhh jeg og blir bare mer og mer forelsket i babyen min. JIppiiii. Når jeg tenker på den blir jeg helt rørt

Jeg er ikkje helt sikker da, men av og til så kjenner jeg babyen så regelmessig liksom.. Som om han sparke bare med jevne korte mellomrom.. Jeg inbiller meg at han hikker da iallefall.. [:D]

her er det liv hele tiden også. har hørt at dem skal ha et søvn mønster nå, men det virker ikke som at han sover. om han ikke sparker i søvne da... det morsomste er når de sparker seg rundt(snur seg) kjenner liksom at det sparker på en side først å så fortsetter det helt til det er på andre siden.. hihi

Back
Topp