Masse snørr i nesa

caracara

Forumet er livet
En stund etter at jeg hadde lagt jenta vår på snart 5 uker, begynte hun å hoste. Da jeg tok henne opp for å gi henne mat suglet hun litt og hadde mye snørr i nesen... Dryppet litt melk i nesen, og fikk ut litt ved neste stell. Kan hun være forkjølt, eller noe annet?

Det kommer og går litt, men tror ikke hun er forkjølet... Snørret er gult, er det ikke infeksjon eller noe da?

jeg vet ikke, men jent mi har også snørr i nesten, bruker saltvann spray ved behov[;)]

Tror de fleste småttiser sliter med snørr i nesa. Det er jo så mange systemer som skal settes i gang..

Jeg syns morsmelk er mye bedre enn saltvann, samt at hun reagerer på saltvann, men ikke på morsmelken..

Med reagerer mener HYLGRINER.

jeg har investert i en "busesuger" (litt usikker på hva det heter..). Den er genial. Om nesa er helt tett så suger den ut alt som er der. Bruker å dryppe en dråpe saltvann i først. suverent når hun er helt tett og sliter med å spise. Kjøpte den på apoteket, henger sammen med smokker og flasker etc.

Jenta mi har hatt det nesten en mnd nå[8|]

Nå blei jeg nesten glad, bettand [:)] Var så redd hun var forkjølet, da hadde det sikkert vært pga. vi foreldre ikke hadde klart å kledd henne bra nok eller noe sånn [8|] Det har nå komt ut en del i dag, gult som bare det[8|] Drypper du morsmelk i nesen, om du ammer da?

Ylva har vært veldig tett og det har surkla godt.. Men litt morsmelk nedi der så er det borte..

jeg spruter litt melk på en skje og tømmer det i nesen hennes eller tar det i med en sånn liten sprøyte.

ORIGINAL: lille snegle

Nå blei jeg nesten glad, bettand [:)] Var så redd hun var forkjølet, da hadde det sikkert vært pga. vi foreldre ikke hadde klart å kledd henne bra nok eller noe sånn [8|] Det har nå komt ut en del i dag, gult som bare det[8|] Drypper du morsmelk i nesen, om du ammer da?

Det har jeg ikke gjort, tenkte på det men hun virker egentlig ikke så plaget av det. Vi får jo gørret ut likevel. Men kanskje vi burde prøve det?

Det er så grusomt å høre på! Vi kunne jo lett bare snytt det ut [X(] Prøvde nettopp med saltvanns-greie før amming, og fikk ut litt etter det. Den sugle/snørr-klysa fra munnen [:-] Men er litt igjen, kommer vel nytt hele tiden...

ORIGINAL: lille snegle

Det er så grusomt å høre på! Vi kunne jo lett bare snytt det ut [X(] Prøvde nettopp med saltvanns-greie før amming, og fikk ut litt etter det. Den sugle/snørr-klysa fra munnen [:-] Men er litt igjen, kommer vel nytt hele tiden...

Her kommer det nytt etter en stund. Virker som hun er kvitt det, så kommer det plutselig tilbake.

Back
Topp