Masse Puss i øyet- gule stafylokokker

Marikl

Forelsket i forumet
Julibaluba 2017
Hei, kan jeg være så snill høre deres erfaring og mulig noen beroligende ord angående Gule stafylokokker pga puss i øye på nyfødt ?

Det ser jo absolutt ikke bra ut , rengjører den masse , men det kommer puss igjen ganske kjapt .!Har vært i kontakt med lege altså allerede og fikk antibiotika dråper ....
men trenger å høre fra dere som også hadde babyer med puss i øyet / stafylokokker som årsak til dette. Blir så beskymret for alt...

Hei, kan jeg være så snill høre deres erfaring og mulig noen beroligende ord angående Gule stafylokokker pga puss i øye på nyfødt ?

Det ser jo absolutt ikke bra ut , rengjører den masse , men det kommer puss igjen ganske kjapt .!Har vært i kontakt med lege altså allerede og fikk antibiotika dråper ....
men trenger å høre fra dere som også hadde babyer med puss i øyet / stafylokokker som årsak til dette. Blir så beskymret for alt...

Min har masse puss på øyet og det kommer tilbake så fort man vasker det bort. Jeg tror han "bare" har tette tårekanaler da. Han er ikke rød eller hoven noen steder, kun puss. Skal til helsesøster i dag så får vi se om jeg kan få noen dråper av noe slag :)

Min fikk puss i øyet. Fikk beskjed om å dryppe litt morsmelk i det. Ble borte etter noen timer! Ville heller prøvd det før antibiotika. Etter at pusset ble vasket bort, kom det ikke tilbake igjen. Her snakker vi sammenklistret øye også. :O

Her har småen hattpuss på øynene en stund. Prøvde først å vaske, men fikk så tips om morsmelk i øyet. Det ble ikke bedre så har nå fått antibiotika dråper. Blitt litt bedre, men er ikke borte.

Back
Topp