Masse murringer!!

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Etter jeg var hos jordmor her om dagen og fikk modningsakupunktur, så har jeg slitt med kjempemasse murringer. Begynte i går kveld. Fikk nesten ikke sovet! Ikke samboern heller stakkar, for han måtte høre på den sytinga mi. Har ikke ringt til føden enda, for har ikke blitt til skikkelige rier enda. Jeg som håpet han ville holde seg inne til over nyttår! Men men.. Jeg har jo ikke så mye jeg skulle sagt.... Er bare så sliten! Tatt meg paracet for å hvile litt, men føler det ikke hjelper..

Var ikke sånn fødselen med storebror startet. Da gikk vannet, og riene kom på en og en halv time senere. Men ingen fødsler er jo like.. Jeg som har lyst til å føde på B7 :( Så jeg håper dette her går over, og at han holder seg inne til over nyttår. Lyst til å si til jordmora at ho kan bare sy meg igjen, og åpne meg til nyttår! :P

Oi, kanskje ikke så lurt med modningsakupunktur på deg? Får håpe du er av de som ikke reagerer lynraskt på slikt! Kanskje du får gå en stund til likevel? :p

Men kvifor modningsakupunktur no viss du ikkje vil ha før over nyttår?

Jeg tror dette var første og siste gang med modningsakupunktur i dette svangerskapet. Jordmora skrøt av at jeg var flink til å slappe av. Jeg håper på å gå over nyttår hvertfall. Og at jeg slipper disse murringene. Å gå med de til over nyttår hele tiden, det takler jeg ikke asså.. Da blir jeg vel gal.

Mange som sier at modningsakupunktru ikke skal sette igang fødselen noe tidligere, men gjøre den enklere.

Fordi med forrige, så reagerte jeg ikke sånn da jeg fikk modningsakupunktur. Da gikk jeg litt over termindatoen tilogmed. Første gang jeg har tatt det nå i dette svangerskapet, så det blir nok siste gangen også.

Og dessuten skal den ikke sette i gang fødselen, men heller gjøre at livmora blir fortere moden. At fødselen blir lettere.

Håper du får sovet i natt, og at murringene gir seg :-)

Back
Topp