masse luft i magen??

1jente og 1 spire

Glad i forumet
Er den noen som sliter med mye luft i magen....eller føler dem promper mer en før??

Fryktelig dumt spørsmål(flaut)
Bruker aldri å ha mye luft i magen og hvertfall ikke prompe....synes det er så flaut[:)]Men nå har eg hvertfall mer enn før....[8|][:-]

Jaaa, har nok det ;p Synes også det er flaut, ihvertfall siden jeg er på en del forelesninger hvor det er heeelt stille! :s Er så redd for å slippe en så andre hører det ;p Er sikkert litt barnslig på dette området, men liker ikke å prompe foran sambo heller ;p

ORIGINAL: lillebebis

Jaaa, har nok det ;p Synes også det er flaut, ihvertfall siden jeg er på en del forelesninger hvor det er heeelt stille! :s Er så redd for å slippe en så andre hører det ;p Er sikkert litt barnslig på dette området, men liker ikke å prompe foran sambo heller ;p

ikke jeg heller..må være for meg selv...å det er ikke alltid lett.[;)]

ORIGINAL: 1jente og 1 spire

ORIGINAL: lillebebis

ikke jeg heller..må være for meg selv...å det er ikke alltid lett.[;)]

Neeei, det er ikke det ;p Det er jo som regel slik at man slipper ut mye luft om natta når man er litt "sjenert" på dette til hverdags ;p

Jeg fiser og promper som en gal[8D]
Om min kjære er til stede så sier jeg "æ må fis æ! ok?"[8D] Så flirer han å mobber meg[8D][:D] hahaha...

E så luftig at æ lætta vell snart [:D] Samboern e så vant t d at han reager ikke længer :)

jepp! er vel en del av kaka som gravid. hehe [;)]
må jeg fise så fiser jeg foran mannen min, men ingen andre! hehe[;)]

Et tips kan være NYCO[:D]

Har vært plaget med luftsmerter siden jeg var barn og når jeg får tak må jeg ta meg nyco så går det en liten halvtime så er jeg god igjen. Har totalt angst for å fise og rape forran andre, mye derfor jeg sliter med luftsmerter[X(]

hahah, her er fordelen med en mann som jobber mye borte[:D]
Jeg kan fise så mye jeg vil[8D]

Og det blir bare værre jenter, jo større vi blir desto vanskeligere blir det å holde på de[&:][&:] Husker Emil kunne sparke fisen ut av meg[X(][X(][:o]

Back
Topp