Masse liv!

Ruttah

Forelsket i forumet
Her inne i magen er det ei/en like livlig baby som broren!
Hver kveld den siste uken sparker h*n som bare det!!
den ene dagen på jobb presset h*n seg så kraftig utover at jeg ble stein hard på den ene siden av navlen, å der lå h*n i mange timer!
men når jeg skulle vise mannen det og la meg på rygg så han kunne kjenne, så følte jeg plutselig at trykket lettet, og 3 sekunder etterpå var det like hardt på den andre siden...

Helt utrolig følese det der asså ! <3

åå ja det er så kjekt   :) sambo kjente et spark i går. Er ganske svakt utenpå da men det kjennes.

Deilig å endelig å kjenne seg gravid sånn på ordentlig med spark å gravid magen kommer.
elsker det :)

Så gøy!!
Her er det også masse liv. Kjenner det noen ganger i løpet av en dag. Lille nurket mitt liker seg best på høyre side av magen. Ofte det buler ut der :)

Trodde jeg måtte vente ennå litt lenger før jeg begynte å kjenne noe siden jeg er førstegangsgravid. Er 16+3 nå

Jeg er 14 uker i morgen, men har kjent masse liv siste uken. Dette er ikke til å ta feil av:)  Å det er en deilig følelse, men kjennes ikke fra utsiden ennå så sambo må nokk vente litt lenger før han også får kjenne:) Også klør jeg på innsiden av magen noe som er utrolig irriterendes:P !!

så heldig dere alle er! vil også kjenne liv. gleder meg til den dagen :D

Hei!

Jeg er første gangs gravid og er i følge siste mens i uke 16+1 nå :)
Jeg kjenner mye rart fra livmor men er veldig usikker på hva det er, kanskje noen av dere kan avgjøre om det er liv jeg kjenner eller om det kunn er livmor som strekker seg??
Lege ved siste UL lo da jeg fortalte hva jeg følte, hun hadde aldre hørt den beskrivelsen før, men det kjennes ut som livmor er lealaus til tider. Kjenner denne løse følelsen spes om kveldene eller hvis jeg sitter i bil og det er veldig hompete på veien.
Ellers så kan en side av magen, like under navlen, være steinhar, mens den andre siden er myk. Denne harde følelsen forvinner og kommer tilbake uavhengig av tid.
Fikk vite i dag på UL at morkaka ligger foran ut fra mage, slik at det kanskje er vanskelig og eventuelt kjenne spark eller bevegelse foran på magen.

Takk på forhånd :)

Er det leamus du mener? Eller lemus?
Jeg har nemlig kjent en slags leamus følelse, og lurt på om det kan være babyen som sparker.

SandraSH skrev:

Ellers så kan en side av magen, like under navlen, være steinhar, mens den andre siden er myk. Denne harde følelsen forvinner og kommer tilbake uavhengig av tid.

Takk på forhånd :)

Dette er mest sannsynelig babyen. når babyen presser seg u vil magen bli steinhard på en plass. :) og flytter det på seg å kommer tilbake er det nesten garantert babyen :)

Det kan være leamus jeg kjenner ja, dett må i såfall være lemmus i hele livmora :) Men det er samme følelsen.

Back
Topp