Masse liv her :)

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Og det er så deilig å kjenne!

Husker den følelsen fra sist svangerskap! :) Herlig :)

Gleder meg til å kjenne bevegelsene fra føttene og hendene, og se magen beveger seg :D

Heldiggris:) Jeg gleder meg sånn til å kjenne det igjen:) Sist kom det som et sjokk da jeg først kjente liv, men nå som jeg vet hvordan det er går jeg liksom og kjenner etter hele tiden. Tror jeg har kjent liv noen ganger, men det er så vagt at jeg ikke kan si helt sikkert. Men nå er det nok under 1 mnd til det kan kjennes skikkelig:) Er 14+5 i dag:)

Ja d e så deiligt:-) elske den følelse!! Har ei litå jenta så MÅ Kjenna på babyen støtt, koseligt<3>

Det er kjempe koslig med bevegelser i magen ja. Gleder meg til det blir så sterkt at storebrødre og pappaen kan kjenne også.

(Nå må de nøye seg med å legge øret til magen og høre at babyen i følge minstemann promper og raper inn i der og i følge eldstemann sier bla bla og gråter)

Så herlig! Gleder meg til jeg med sikkerhet kan si at det var det jeg kjente og ikke bare noe man håpet på:) Jeg kjenner av og til noen slags små "stikk" på høyre side av magen, litt ned, ( haha) men aaaner ikke om det er det..

heldige deg da! jeg er jo en av de som har termin sist her inne, så ikke noe bevegelse her enda. men har sett h*n på UL sparke og bevege seg masse!

Back
Topp