Masse kynnere

2020glede

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Andre som har opplevt å ha kynnere en halv dag som har vært litt vondt? Ville liksom ikkje slippe helt, måtte tilslutt legge meg.
 
Ja, og det eneste som funker er å legge seg nedpå. Skikkelig irriterende, særlig nå i disse tider når man gjerne skulle ha skrubbet de hjørnene ingen ser på badet .
Kynnerne her blir også litt vonde jo lengre de holder på og jeg ikke får lagt meg ned.

Vi må nok være flinke til å lytte til kroppen de siste ukene nå ❤️
 
Blir pittelitt rastløs når jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe annet, men må man så må man:wacky:
Må nok bare høre etter, er ikke så lenge igjen:)
 
Her er det også masse kynnere. Husk at det kan være et tegn på urinveisinfeksjon, da symptomene gjerne er mer diffuse enn når vi ikke er gravide.
 
Må innrømme at jeg sliter litt med å forstå meg på disse kynnerne. Plutselig strutter hele magen og før trodde jeg at det var babyen som presset ryggen/rumpa ut for jeg ser jo den og. Men nå har det vørt så hyppig og jwg merker jeg sliter med å puste når magen strammer seg sånn. Lurer derfor på om det er kynnere? Vært voldsomt mye i dag og hyppig! Har trodd at kynnerne er mer de strekkene i siden, men kan det være begge deler?

34+5 i dag
 
Må innrømme at jeg sliter litt med å forstå meg på disse kynnerne. Plutselig strutter hele magen og før trodde jeg at det var babyen som presset ryggen/rumpa ut for jeg ser jo den og. Men nå har det vørt så hyppig og jwg merker jeg sliter med å puste når magen strammer seg sånn. Lurer derfor på om det er kynnere? Vært voldsomt mye i dag og hyppig! Har trodd at kynnerne er mer de strekkene i siden, men kan det være begge deler?

34+5 i dag
Jeg kjenner kynnere som at magen strammer seg, aldri som strekk i siden :)
 
Må innrømme at jeg sliter litt med å forstå meg på disse kynnerne. Plutselig strutter hele magen og før trodde jeg at det var babyen som presset ryggen/rumpa ut for jeg ser jo den og. Men nå har det vørt så hyppig og jwg merker jeg sliter med å puste når magen strammer seg sånn. Lurer derfor på om det er kynnere? Vært voldsomt mye i dag og hyppig! Har trodd at kynnerne er mer de strekkene i siden, men kan det være begge deler?

34+5 i dag



Har det helt likt som du beskriver, det er kynnere. Magen strammer seg til og eg får tyngre pust, må noen ganger sitte og blåse ut med munnen for eg føler det hjelper. Blir av og til litt kvalm og når det ikke helt slipper taket.
 
Har det helt likt som du beskriver, det er kynnere. Magen strammer seg til og eg får tyngre pust, må noen ganger sitte og blåse ut med munnen for eg føler det hjelper. Blir av og til litt kvalm og når det ikke helt slipper taket.

Ja det må jeg også! Godt å høre det er flere av oss også håper jeg det slipper taket etterhvert for oss
 
Back
Topp