Masse klær !

PrøveLykken

Liker dette forumet
Har vært hos min bestevennine idag, og fått masse baby klær til lille gutten min i magen :D nå trener jeg faktisk ikke kjøpe noe, da jeg fikk ALT av henne :)
Hun har en sønn som blir 2 år i år, og venter en liten jente i oktober, så hun hadde ikke bruk for gutte tøyet :) heldig for meg !
ImageUploadedByBV Forum1369779046.990765.jpg
Se på alt det jeg fikk!!!

Så kjekkt :) Eg fekk og eit lass frå søster mi som fekk ein gutt i fjor...eg har jo sjølv for det meste bare jenteklær etter storesøster. Kjempe flott, trenger ingenting før han er oppi 68-74 :D

Så deilig :D
Jeg er den eneste i familien som har/får jente så jeg må kjøpe omtrent alt :/
Men gøy å kunne få litt fra andre :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Kjekt med arveklær :D

Jeg har så mange venninner som har fått unge, så måtte tilslutt si nei takk til flere :P

Misunner deg der altså :D
Må være utrolig deilig ^^
Er den eneste i vennegjengen som skal ha unge også jeg :P
Men fordelen med det er jo at det kanskje er lettere å gi bort da:D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Misunner deg der altså :D
Må være utrolig deilig ^^
Er den eneste i vennegjengen som skal ha unge også jeg :P
Men fordelen med det er jo at det kanskje er lettere å gi bort da:D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
Hehe, ja jeg er ganske heldig :) har også fått mye ting av familien, så har mer enn nok av det meste nå! Jeg som hadde gledet meg til skikkelig shopping :P eneste jeg mangler er bil stol, alt annet har jeg :)

Hehe, ja jeg er ganske heldig :) har også fått mye ting av familien, så har mer enn nok av det meste nå! Jeg som hadde gledet meg til skikkelig shopping :p eneste jeg mangler er bil stol, alt annet har jeg :)

Du er heldig som slapp all shoppingen syns jeg :P Det er utrolig morro, men er ganske stressende også :/
Men istedet for at du shopper klær så kan du shoppe ting og tang til bebien ^^
Jeg gleder meg til å kjøpe wallstickers ^^

Oj der har du nok klær en stund vil jeg tro!! Kjempe kjekt å arve! Håper på å arve til mini jeg også :):)

Back
Topp