Masse brun utflod

Lire

Glad i forumet
På tirsdag hadde jeg litt brun utflod, og samme på onsdag, men i går kom det masse! Såpass at jeg måtte bytte truseinnlegg hver gang jeg var på do.
Hadde også en del murringer, type mensmurringer i går.
Er i dag 11+3 og utfloden ser ut som den går tilbake til normal farge. Har fått litt vondt på høyre side av livmoren, men det er bare en sånn lett smerte, ikke noe stikkende eller knivende heldigvis.
Har fått legetime i dag kl 14.

Sjekke kalenderen, og hvis jeg ikke hadde vært gravid så skulle jeg hatt mensen rundt disse dager.
Kan det være en av grunnene til murringen og den brune utfloden tro?
Andre som får det rundt da de skulle hatt mensen?

Uansett så drar jeg til legen kl 14 for å få sjekka opp om alt er bra :)

Dessverre har jeg ikke svare på spørsmål, men sender deg en stor klem og lykke til. Jeg håper det er uskyldig blødning.

Har hatt masse brun utflod som både har rent I toalettet, på papiret når jeg tørker meg og på bindet. Trodde det var over for meg pga dette. Var til legen I går og fikk ultralyd og alt så bra ut. Er 8 + 5. Hun mente deg var livmora som vokste og at gammelt blod kom ut av den grunn.

Ønsker deg masse lykke til. ❤

Har hatt masse murring nesten som menssmerter på begge sidene, men alt er som sagt helt I orden hos meg.
Fortsatt brun utflod men bekymrer meg ikke lenger siden jeg fikk ultralyd.

Håper du også kan få ultralyd, forferdelig vondt å gå sånn og ikke vite.

Når det er brun tyder det på gammelt blod. Kan være blodkar osv som er sprukket. Man er jo sensitiv der nede nå, og mye mer blod i sirkulasjon. Krysser fingrene for noe helt uskyldig :)

Jeg hadde litt rundt når jeg skulle hatt mensen de første månedene. Er i dag i 3 trimester. 28+1. En vill krabat i magen<3

Fikk henvisning til UL på Gyn Pol, og der kunne de bare konstantere at det var en fostersekk, men intet embryo...

Så dett var dett...

Utdrivningspiller i morgen, så blir det å prøve på nytt etter neste mens.

Huff det var kjipe nyheter. Ønsker deg lykke til videre. Håper det klaffer fort for dere igjen. Klem:Heartred

Uff, så trist :-( Håper du får en ny spire fort som er der i 9 mnd! Klem

Det var veldig triste nyheter å få,synes så mange nå mister her at jeg blir deprimert. Håper ny spirer fester seg snarest:sorry:

Back
Topp