Massasjestol

Ole Brumm

Forumet er livet
Noen som vet om man ikke skal ta det når man er gravid?
Har en på jobben (på kontoret mitt!) som jeg har så lyst til å prøve, men så var det en som sa i dag at gravide ikke skulle sitte i sånn. Noen som vet?
Finner ikke noe info ang det på den...

Aner ikke hva de råder. Men jeg har sittet i massasjestol helt siden jeg fikk vite jeg var gravid - har ikke vært noe problem. Har igrunnen ikke tent noe over det.... Syns det er så herlig å bli knødd litt på.

Husker jeg var innom en babybutikk i trondheim, som hadde massasjestol stående i butikken.. men jeg aner ikke! Den så iallefall VELDIG fristende ut! [:D]

ORIGINAL: LovelyTwo

ORIGINAL: Cameleon

Husker jeg var innom en babybutikk i trondheim, som hadde massasjestol stående i butikken.. men jeg aner ikke! Den så iallefall VELDIG fristende ut! [:D]

og det at den kan trigge frem rier allerede nå, det tror jeg faktisk ikke. [:)] men ikke skyt meg om jeg tar feil

Tenkte i samme baner som deg! Men jeg aner jo ikke egntlig da.. men tror nok det med rier kanskje er når vi er kommet litt lenger?? [:D]

Jeg spurte kiropraktoren jeg går til, og det var ingenting i veien for litt massasje fikk jeg beskjed om.

ok, da drister jeg meg til å prøve den en gang!

ORIGINAL: Tonje89

Har en bok jeg fikk i posten som heter"spør jordmor" og der var det et spørsmål om akkurat dette der jordmoren sa at det var helt ufarlig, godt med litt massasje for musklene[:D][8D]

JIPPI[:D]

ja jeg har også lest noe fra jordmor om at det ikke er farlig :D så er nok bare å prøve den det :)

Back
Topp