massasjestav..

stinebsa

Forelsket i forumet
hva syns dere om det? er det noen av dere som bruker det?
jeg har en delfinformet elektrisk massasjestav som jeg brukte myyyye før jeg ble gravid...men er litt redd for og bruke den nå [:-]

noen som bruker noe lignende selv? eller vet om det er farlig?  
jeg trenger den sårt nåååååå..hehe, sliter sånn med muskulaturen i hele ryggen og nakken

ellers benytter jeg sjangsen til og ønske alle dere struttende mager en forsatt strååålende søndag

hihi... [:D] nei der har jeg nok med sambo sin...hihihihi

okey...takk for bra svar [;)] det kommer nok til og hjelpe meg mye

tror det eneste som ikke er bra er massasje stoler i hvert fall
tror du trygt kan bruke den, jeg trodde også det var noe til lenger nede hehe[:D]

Jeg går forresten til fysio, og ho masserer både rygg,nakke og bein

hmm...ja, kansje jeg skal ta en tur til fysio jeg og [:D]
stakkar sambo er helt ødelagt i fingrene sine etter og massere meg.. [:D] men for det om så forsetter han[:D] 

ahhh...skal bli såååå godt og bruke den... på øverste del av kroppen altså [:D] hihi...

jeg går te fysiioterapaut å han bruker en masajse stav på hofta mi å ned låre..pgr av bekenløsninga..så e vel kansje ikke mit i kors ryggen di anbefaler å ha det..skal te fysioteraputen i mora så kan spøre han om det masajse greiene da??

jaaaa [:D] kos deg hos fysioen imårra å takk for at du spør cassiesinmamma [;)]

ORIGINAL: stinebsa

jaaaa [:D] kos deg hos fysioen imårra å takk for at du spør cassiesinmamma [;)]

skriver når e kommer der fra:) vont etter på men vært det

med masasjestav?

Haha!! Trodde også du mente noe annet[8D] [:D] *fnis*

Men til sp.målet ditt så tror jeg ikke det er så lurt mener jeg å ha hørt[:)]
Hør med legen eller jordmor kanskje?

Leste på et annet forum at det ikke var farlig me massasjestol, men æ ane ikke. Brukte det en gang lenge og det har gått bra, ser det ut til. Babyen lever fortsatt. Var hos legen seinast på fredag og fikk sjekka hjertelyden. Har ikke hatt smerter eller murringer eller merka nåkka anna galt etter turen i massasjestolen. Magen vokser og alt virker bra, så tror ikke det har skada nåkka.
Men hver enkelt må jo avgjøre selv ka som e bra og ikke bra.

jeg har nå testa det ut..og guuuuuuud så godt det var [:D]
tok en runde oppe med skuldrene..tørr ikke gå lenger ned etter cassie sin mamma har hørt med fysioen sin imorgen [:)]

alt er vertfall helt fint med lille William.. han sparker som normalt på denne tiden av døgnet

snakam e fysioteraputen i dag:)å han sa at man kunne bruke masaje aparat å massasje stav når mann var gravid.å han mente på at den vibratoren han brukte på me var sterkere en den mann har i prvate hjemm:) og han bruker jo den vibratoren på hofta mi å lit under kors rygen der me rompa..han sa tilo me at masasje stol var ikke skadeli heler så lenge det ikke var ubehageli for oss..men man trenkte ikke å ha på fult program eller hart program
så du kan trykt bruke massasje staven din:)
han sa å at det sto t det ikke skule brukes på gravide siden at produsenten måte skrive det for å ikke få søksmål liksom(var amrikansk fenomen sa han)

ååå tuuuusen takk [:D] så bra [:D]
gjett om den skal brukes myyyye framover

Back
Topp