Massasjeolje

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Har vært litt vel ivrig på ryddinga her nå, så nå har jeg forferdelig vondt i korsryggen og krampe i leggene! :( har en skikkelig digg massasjeolje som har varmende effekt som jeg har brukt på vondter før, men er det innafor å bruke det nå også tro? Er det ikke bare de første mnd man skal ligge unna sånt? Er desperat!!!!!! :(

Tror det skal gå fint, men d kan hjelpe like så godt med en varm dysj og en varmepose på ryggen? :-)

Jeg sliter verfall veldig med ryggen og i tillegg ikke vet helt hvor grensa går på hvor mye rydding jeg faktisk kan gjøre og da pleier jeg å ta en laaaaaang dysj med varmt vann, funker fjell! :-D

Tror det skal gå fint, men d kan hjelpe like så godt med en varm dysj og en varmepose på ryggen? :)

Jeg sliter verfall veldig med ryggen og i tillegg ikke vet helt hvor grensa går på hvor mye rydding jeg faktisk kan gjøre og da pleier jeg å ta en laaaaaang dysj med varmt vann, funker fjell! :-D

Jeg har prøvd å legge på varmeflaske, og det lindrer litt på ryggen :) hovedproblemet er egentlig leggene, da det er muskulært og helt sinnsykt stramt og vondt :( så tenker det hadde gjort susen med litt massasje med sånn olje. Er bare redd den er skadelig for babyen..har jo hørt så mye snakk om alt man overhodet ikke skal gjøre i svangerskapet :p

Jeg har prøvd å legge på varmeflaske, og det lindrer litt på ryggen :) hovedproblemet er egentlig leggene, da det er muskulært og helt sinnsykt stramt og vondt :( så tenker det hadde gjort susen med litt massasje med sånn olje. Er bare redd den er skadelig for babyen..har jo hørt så mye snakk om alt man overhodet ikke skal gjøre i svangerskapet :p
Ja stemmer, vi blir jo vett skremte av alt vi ikke må gjøre under graviditeten x)
Kan du ikke evt ringe lege eller jordmor bare for å forsikre deg? Er selv usikker på dette med varmende olje.... :-/

Ja stemmer, vi blir jo vett skremte av alt vi ikke må gjøre under graviditeten x)
Kan du ikke evt ringe lege eller jordmor bare for å forsikre deg? Er selv usikker på dette med varmende olje.... :-/

Tja, tenkte å bruke det allerede i kveld skjønner du :p og min erfaring er at de på legevakta ikke har PEILING og sier nei til bruk av alt mulig :p

Jeg ville ikke vært redd for å bruke massasjeolje på beina...

Men om du er i tvil så kan du kanskje prøve med babyolje? :)

Jeg hadde brukt det! ;) Kan ikke skjønne at det skulle utgjøre noen fare.

Jeg ville ikke vært redd for å bruke massasjeolje på beina...

Men om du er i tvil så kan du kanskje prøve med babyolje? :)

Ja, det er et alternativ :) syns bare den varmende effekten er så deilig :p

Jeg tviler på at det skal være noe problem! Veldig begrenset hvor mye som tas opp i huden og det er jo ikke noe du bruker hver dag akkurat.

Tusen takk for svar dere!:) jeg tør rett og slett ikke ta noen sjanser, for jeg så at denne oljen inneholder mye "forbudte" ting. Ble babyolje her istedenfor :p blir godt å slippe å tenke på sååå mye greier etterhvert, haha!:p

Back
Topp