• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

massasje

Sweet2

Flørter med forumet
[:D][:D] Eg er så glad no[:D] Mannen min ringte for ikke så lenge siden og sa at eg skulle på gravide massasje i kveld Han er verdens beste og veldig omtenksom, gud så heldig eg føler meg no[:D][:D]

Hadde tenkt mye på det selv å ta det, men det blir liksom aldri noe av..men e hadde nok ikke nevt noe til han, så føler meg utrolig heldig til å være gift med mannen min

Flere som har vært??

Jeg har en mann som erenger bare å spørre og mange ganger kommer han bare for å overraske meg og. kjempe flink til å massere meg. Deilig synes jeg. Tr

bra det flere som har en super mann/samboer eller kjæreste[:D]

Ja det helt luksuss, vet ikke ka eg hadde gjort uten han, og den gode massasje eg for nesten hver kveld av are han[:D]

Så kos gjort da [:D]
Sikkert deilig med gravid masasje [:D]

Skal du få massasje av han eller skal du på gravidemassasje et sted? Har du prøvd den på Nesttun? Der de har sånn benk med hull i til magen og puppene?
Har superlyst å prøve det. Høres så deilig ut!! Slappe av og bli knadd i en time!! [:)]

ORIGINAL: Marta25

Skal du få massasje av han eller skal du på gravidemassasje et sted? Har du prøvd den på Nesttun? Der de har sånn benk med hull i til magen og puppene?
Har superlyst å prøve det. Høres så deilig ut!! Slappe av og bli knadd i en time!! [:)]

hehe nei pleier å få av han nesten hver kveld, pga at eg har så ondt i bekkene..men han hadde vist bestilt time til graviditet massasje i kveld, til meg :)
Nei han sa det va på paradis, vet egentlig ikke så mye enn det..hehe
Men har sett den på nestun, den virker veldig behagelig[:D] Håper det blir digg i kveld, og siden det er gravid massasje så legger de vell opp til det av det skal være godt for magen og puppene:) (satser på det i hvertfall)

Jeg har vært på den på Nesttun. Det var skikkelig deilig [:D] Og deilig å kunne ligge på magen igjen! [:D]

Back
Topp