Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi?bare be de om å ikke massere føttene dine...
det er punkter på foten som leder opp til sirkulasjon og systemer i livmor...Fordi?
Åja. Det er kompliserte greierdet er punkter på foten som leder opp til sirkulasjon og systemer i livmor...
Jeg vet ikke helt om jeg skal ta deg seriøs no eller ikke... Jeg har i mange år gått med migrene og daglige migrene anfall, med mye medisiner. Til jeg startet med akupunktur. Nå er det snart 8 år siden jeg hadde migrene anfall sist. Så akupunktur kan faktisk hjelpe.Det finnes ikke noen offisielle anbefalinger om å unngå dette.
Da måtte man anbefalt alle gravide om å ikke gå på føttene, klø/vaske seg under føttene, bruke fotbad, man måtte spurt ved hver fotbehandlingstime om pasienten er gravid osv.
Det er litt med fotsoneterapi som med akupunktur; det funker ikke for noe som helst, men dersom noen f.eks føder etter en behandling, kan man attribuere det til behandlingen, selv om det ville skjedd av seg selv.
Jeg vet ikke helt om jeg skal ta deg seriøs no eller ikke... Jeg har i mange år gått med migrene og daglige migrene anfall, med mye medisiner. Til jeg startet med akupunktur. Nå er det snart 8 år siden jeg hadde migrene anfall sist. Så akupunktur kan faktisk hjelpe.
Jeg tror du skal holde meningene for seg selv! Og slutte å være så bastant. Hva du mener og hva andre gjerne opplever er ikke likt! Når det er sagt så kan du ta kvakksalvere uttalelsen din en viss sted. Selv legen min var overrasket over at akupunktur hadde så god effekt på meg!Nei, det kan ikke det, dessverre.
Migrene er en tilstand som kan komme og gå, og som ofte forveksles med, og/eller utløses av spenninger i kroppen.
Når du trodde du fikk en behandling som funket, slappet du naturlig nok mer av i kroppen, og hodepinen ble borte.
Det finnes ikke noe som helst seriøs forskning på at akupunktur funker mot noe som helst.
Evt. "virkning" er tilfeldig, eller kommer av at pasienten slapper av.
Det er derfor det kun tilbys mot symptomer/tilstander som går over av seg selv, eller som kan bedres ved å ligge rolig i 20 min og slappe av i god tro i etterkant.
Det er flott at du ble kvitt migrenene din, men det var ikke nålene sin fortjeneste.
Det er stygt av de som driver med dette å gi folk falske forhåpninger.
Dersom du hadde trodd at å dusje deg i vann fra takrennen hadde hjulpet, hadde det fort kunnet gjøre det.
Dette er en farlig bransje, fordi mange lar være å søke legehjelp, noe som i verste fall kan få katastrofale utfall.
Her har programmet "Folkeopplysningen" laget en god og lettfattelig forklaring på det med akupunktur, og hvorfor det ikke virker mot noe som helst:
https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/kmte61006510/sesong-1/episode-3
Håper du ser den, og lar være å ytterligere fore lommeboken til kvakksalvere som utnytter deg.