Massasje

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Samboeren min og jeg kjøpte sånn massasjesete i dag til å ha i sofa/stol.. Utrolig deilig!! Men er det egentlig ok å bruke når man er gravid?

Kan ikke tro det skal være noe fare med det nei..
Nå kom jeg på at vi gav et sånt til mamma for et par år siden som hun ikke bruker. Tror jeg skal låne det i morgen.. Det mamma har er også med varme.. Mmmmmm.... Såå deilig å sitte å slappe av i et sånt! 

Kose deg du!

Burde være ganske ok:-)

(så får noen skyte meg hvis jeg tar skikkelig feil nå men kan ikke skjønne.. :p)

Vi har sånn. Det står at man ikke skal bruke det når man er gravid. Står det ikke på deres?

Lurer på hvorfor ikke? Når har massasje blitt skadelig i et svangerskap?

RitZ skrev:
Vi har sånn. Det står at man ikke skal bruke det når man er gravid. Står det ikke på deres?

jeg mener også å ha hørt at en ikke skal bruke disse når en er gravid. Vi har massasjestol på jobb, og der står det at en ikke skal bruke den når en er gravid. Hvorfor det er slik aner jeg ikke.

Aner ikke jeg nei :p Vet bare at det står det. Så da prøver jeg det ikke. Sikkert en grunn til at det står der tenker jeg, men orker ikke sette meg inn i hvorfor :p Får massasje av mannen ofte nok :)

Sugarplum Fairy skrev:
Lurer på hvorfor ikke? Når har massasje blitt skadelig i et svangerskap?

RitZ skrev:

pappa har en slik, å den er knall god.. men alle rundt meg fikk for seg at jeg ikke fikk lov å bruke den , for det kunne være farlig..

men da måtte jo jeg spørre en lege, så jeg fikk i svar av en lege på sykehuset at vi kan jo få vanlig masasje, så hvorfor ikke denne ? så lenge vi ikke brukte den på magen ?!? vi sitter jo i den ..
men av egen erfaring kan den jo klemme litt brått og hart om den ikke er blitt stillt inn akkuratt slik at den passer din rygg..  så når jeg bruker den, så tar jeg litt tid for å stille inn så den presser der jeg kjenner det trengs, å ikkje andre plasser..

Snakket med en som jobber med massasje tidlig i svangerskapet, og han sa at de advarte mot massasje av uproffesjonelle i korsrygg og bekken fordi dette kunne sette igang fødsel. Aner ke om det er noe fakta i dette, men "en liten fugl hvisket til meg"...

Pucca skrev:
Å, det hørtes utrolig deilig ut. Hvor mye koster en slik?

Jeg tenker at det er nok greit å bruke den i øvre del av ryggen og unngå vibreringsmassasje! \Sikkert greit å unngå korsrygg og bekken. Vi har kjøpt sånn "massasjesete" på Elkjøp til 2600. Utrolig deilig på slitne muskler etter en lang dag ! De finnes i alle mulige typer og prisklasser. Prøv utstillingsmodellene i butikken ;)

Back
Topp