Massasje/oljing av mellomkjøttet?

Ga92

Flørter med forumet
Masserer7smører/oljer du mellomkjøttet og området rundt? Jeg gjør ikke så mye ut av det, får meg ikke til å strekke og dra der nede, men klæsjer på litt mandelolje og gnir inn, satser på at det er nok og at jeg unngår rifter! :-)

Gjør det ikke enda, men tenkte samboeren skulle få gjøre det om noen uker. Greit å bruke kokosolje tror du? :p

Funker dette? Vil jo gjøre det man kan for å slippe å sprekke opp, men de fleste leger jeg har snakket med sier at det har med type fødsel + litt gener i huden å gjøre..

Jeg smurte med mandelolje sist, og jordmoren var overrasket over at jeg bare hadde noen små rifter etter en fødsel med vakuum.. Om det var oljen eller gode gener vet jeg ikke, men kommer til å smøre denne gangen også [emoji1]

Har ikke smurt ved noen av fødslene mine, og kommer ikke til å gjøre det nå heller.
med første ble jeg klippet litt, og med nr 2 ble det noen smårifter bare og han var nesten 4 kg. blir min 3. fødsel på under 3 år, og føler jeg er så tøyd som jeg kan bli [emoji23]

Ikke fått strekkmerker heller :)

Gjorde det med førstemann, da ble jeg klippet så aner jo ikke om det hadde noen effekt. Denne ganga er det minimalt med smøring noen steder. Blir også tredje fødsel her, men på fem år, så regner med det er god tøying her også ;)

Har ikke smurt mrg ved noen av mine tidmogere svangerskap, og fikk kun 1 rift ved fødsel nr 1. Ingen ting siden.

Jeg smurte med mandelolje sist, og jordmoren var overrasket over at jeg bare hadde noen små rifter etter en fødsel med vakuum.. Om det var oljen eller gode gener vet jeg ikke, men kommer til å smøre denne gangen også [emoji1]
Oi! Elsker å høre sånn! Høyden du også, eller bare oljet inn? Ser for meg det fort blir tang/vakuum her også når nummer to skal ut... Forventer selvsagt ikke mirakler av litt olje, men det kan umulig skade!

Nei, tror selvsagt ikke litt olje gjør mirakler, men kan jo kanskje håpe det forebygger litt? Hehe

Oi! Elsker å høre sånn! Høyden du også, eller bare oljet inn? Ser for meg det fort blir tang/vakuum her også når nummer to skal ut... Forventer selvsagt ikke mirakler av litt olje, men det kan umulig skade!

Bare smurte, så var jo veldig kjapt og enkelt [emoji1362]

Back
Topp