Massasje i svangerskapet!?!

Linnsi86

Glad i forumet
Hei. Har dere erfaring med massasje i svangerskapet? Jeg tenker sånn vanlig aroma massasje for stive nakke og skuldre?!

Hei. Har dere erfaring med massasje i svangerskapet? Jeg tenker sånn vanlig aroma massasje for stive nakke og skuldre?!

Husker jeg hadde full kropps massasje tidlig forrige svangerskap.
Da måtte ho bruke en spesiell olje til gravide.

Husker jeg hadde full kropps massasje tidlig forrige svangerskap.
Da måtte ho bruke en spesiell olje til gravide.
Ja det husker jeg også. Det er vel visse typer oljer man ikke skal bruke på gravide tror jeg.

Jeg har en kiropraktor som har spesialisert seg innenfor svangerskap og graviditet. Så det finner sikkert flere der ute som man kan kontakte. Hun jeg har er ihvertfall helt fantastisk. Men jeg kommer fra Trondheim! :)

Får ganske ofte massasje av mannen. Vi bruker enten kokosolje, eller en jeg fant som passer for gravide. Med litt lukt.

Så ja, man skal vist ha en for gravide, mye rart i dem kanskje. Men det vet massøren. :)

Jeg har spart opp og bestilt meg time med både fotpleie og kroppsskrubb + massasje for gravide til neste mnd.

Fortell at du du er gravid når du ringer å bestiller eller sjekk om de har en "meny" med egne behandlinger for gravide så får du det som passer deg

Back
Topp