Massasje/boblebad

Rosahimmel

Andre møte med forumet
Hei! Jeg skal på tur i helgen hvor det er boblebad og mulighet for å ta massasje. Er 6/7 uker på vei og leser så mye rart på nett om begge deler. Noen som vet om man bør unngå dette når man er gravid? :)

Jeg vet ikke altså, men ut fra denne tror jeg kanskje ikke jeg hadde tatt sjansen? Evt 10 min av gangen er sikkert greit, ser jo ut som det er overopphetingen som er problemet?

Jeg vet ikke altså, men ut fra denne tror jeg kanskje ikke jeg hadde tatt sjansen? Evt 10 min av gangen er sikkert greit, ser jo ut som det er overopphetingen som er problemet?
Tusen takk for svar! Jeg er veldig redd for å gjøre noe som kan ha en sammenheng med spontanabort eller lignende, så tror jeg skal være droppe det :)

For maaange år siden (når jeg var blitt gravid ved et uhell å ikke skulle beholde) var jeg å tok massasje sånn tilfeldig, og hun masserte masse nede på korsryggen. Trykket hardt. Da jeg kom hjem etterpå fikk jeg skikkelig mageknip å det bare fosset på toalettet. Det endte altså i en spontanabort. Sikkert tilfeldig, men tørr ikke få massasje nå.

varmere vann=mer bakterier=mer klor i vannet

Ville droppet det på dager med mye trafikk i vannet, typisk helger. Har ikke noe forskning å vise til, men jobber litt med dette

Back
Topp