Maskina mi klikka!!!

buster

Forumet er livet
Maskina mi klikka, så jeg måtte gjenopprette hele maskina!! Arg!![:@] så nå har jeg ikke noen av bildene mine på maskina lenger![:@] men jeg har de heldigvis lagra hos eurofoto da!! [:D] 

Men det jeg lurer på da, er om noen vet hvordan jeg kan få de inn på maskina igjen? slik at jeg kan legge de ut her f.eks.? hmmm...

Noen som vet?![8|]

Tror du kan ta hvert enkelt bilde og høyreklikke for så å kopiere de til din bildemappe igjen...[;)]
Er lurt å brenne bilder til cd!!![;)]
Det gjør jeg...

Tror du kan ta hvert enkelt bilde og høyreklikke for så å kopiere de til din bildemappe igjen...
Er lurt å brenne bilder til cd!!!
Det gjør jeg...

Hehehe....det har jeg også gjort....er ikke så dumt det nei![;)]

Ja vet jeg burde d.. [:)] Men jeg har de jo heldigvis på eurofoto, så de er ikke tapt for alltid heldigvis.[:)] Er bare litt vanskelig dersom jeg skal legge ut noen her! [:D] 

Men takk for tips iallefall! Får prøve slik som du sier Star83! [:D]

Ja vet jeg burde d.. Men jeg har de jo heldigvis på eurofoto, så de er ikke tapt for alltid heldigvis. Er bare litt vanskelig dersom jeg skal legge ut noen her!

Men takk for tips iallefall! Får prøve slik som du sier Star83!

Viss ikke så kan du sikkert kontakte de på eurofoto, så kansje de kan legge på en cd for deg!

Ja kanskje de kan det!

Åååå dere er så snille!!! [:D] Alltid hjelp å få!! [:D]

Takk takk!!

Det er ikke morro dette med data altså. Hadde en midlertidig datakrasj her som sletta e posten min. Oppdateringer fra windows du lissom. Så der satt jeg da... uten e posten... hadde lissom litt viktige ting der inne og da...

Dritten....

Back
Topp