Maskara

Bruker mascara på jobb og hver gang jeg skal noe. Har ikke noe veldig fancy, typ Maybelline.
Maks 6 måneder. Noe mer er uhygienisk [emoji85]

Bruker mascara på jobb og hver gang jeg skal noe. Har ikke noe veldig fancy, typ Maybelline.
Maks 6 måneder. Noe mer er uhygienisk [emoji85]

Samme her faktisk. Men de jeg har brukt har ikke holdt 6måneder i det hele tatt. Ikke det at de blir tomme. Men vippene blir ganske klumpete etter 1,5måned.

Bruker det svært sjeldent... Alle de jeg har er sikkert 3-5 år gamle. [emoji23] Kjøpte nylig en ny. Var vel på tide. [emoji12]

Bruker det hver dag, dessverre. ☺️ Har så bleke vipper og bryn, at jeg må ha på litt farge for å se levende ut. :D Bryr meg ikke om pris, så lenge den er uten noen form for skumlerier (kjøper på iHerb).

Gått over til billig selv om jeg var mest fornøyd med dyr, fordi jeg tidvis kan ta av og på før jeg blir fornøyd og da blir det fort sløsing[emoji85] Bruker maskara til hverdags, men bruker sjeldent noe annet enn det. Bytter vell hver andre mnd vil jeg tro

Bruker mascara hver eneste dag fordi jeg har helt lyse vipper. Vet ikke hvor lenge den varer, et halvt år kanskje(?) kjøper samme hver gang.

Når jeg bruker maskara(som er ytterst sjeldent siden jeg nå har hatt vippeextention i flere år). Så bruker jeg Mac sine og bytter innen det har gått 6 mnd etter åpningstid pga hygiene. Elsker Mac sine.

Bruker hver dag..syns jeg ser rar ut uten [emoji14]
Bruker billig/vanlig type Maybelline [emoji14]
Kjøper samme hver gang.. Usikker hvor lenge den holder.. Kjøper vel ny 2-3 ganger i året :)

Bruker hver dag. Har vært innom alle merker, men går alltid tilbake til den gule fra Maybelline.

Mascara er det eneste sminkeproduktet jeg MÅ ha, så jeg rekker å bruke opp før den blir gammel. Bruker en rosa fra maybelline. Har en annen favoritt, men den er rundt 200kr dyrere..

Må vel ha ny ca hver tredje mnd. Bruker stort sett hver dag. På sminke er jeg litt sær, så bruker stort sett bare dyre merker. Lancôme har gode mascaraer, ellers liker jeg også esteě lauder sine også.

Det går ikke like mye mascara nå som jeg er i permisjon, men sånn til vanlig tipper jeg den varer 3-4 måneder med daglig bruk. Egentlig er They're real fra Benefit favoritten, men den har blitt stadig vanskeligere å få tak i, og dermed mye dyrere også. Nå bruker jeg Perversion fra Urban decay.

Bruker det daglig, av de rimeligere typene vil jeg si og bruker nok 3-4 stk i året ca :)

Bruker det hver dag om jeg skal ut av huset, og bruker dem til de er for tørre, eller tomme (rekker sjeldent å bli det).
Hygienen blir ikke plutselig dårligere etter 6 mnd. :P

Bruker Max Factor million lashes, fordi børsten funker godt til lange vipper, og den ikke klumper seg.
Merker har jeg aldri brydd meg om, jeg bruker gjerne det billigste som er, hvis det faktisk funker.

Den rosa fra maybelline her ,og den brukes til ....vel, til den er tom eller så tørr st noen dråper olje ikke hjelper.

Periodevis daglig og periodevis lenge uten .så lenge at ds vil jeg trolig ha en ny nettopp pga tørr.

Den rosa fra maybelline her ,og den brukes til ....vel, til den er tom eller så tørr st noen dråper olje ikke hjelper.

Periodevis daglig og periodevis lenge uten .så lenge at ds vil jeg trolig ha en ny nettopp pga tørr.
Samme her.

Når den blir klumpete / klabette så bytter jeg :D

Bruker den til den er tom/tørr. Bruker vel ca 2 stk i året, går mye uten sminke i perioder [emoji4]

Back
Topp