Masha83

lykkespire

Elsker forumet
Hvordan går det med dere?

Sendte melding til Maria før i dag, og sa at hun hadde fått en egen tråd [:)][:)]
Så hun kommer vel inn å oppdaterer snart!![:)][:)][:)]

Hei hei alle sammen[:)] Her er vi.....Tusen takk at dere husker oss.Jeg er her ofte å titter og leser.Så jeg er oppdatert [:D]Vi har det bare bra vi.I august har jeg blitt FRU [:D][:D][:D][:D]Det var en fantastisk dag!Marcus gikk mellom meg og mannen i kirka,det var rørende.Han har bitt (som alle andre her)STOR!!!!Går i barnehage og trives veldig bra.Jeg jobber og trives med det og[:)].Vi har også reist en del i det siste(kjeeeekt)Ganske rolig no i det siste-veeeeeeeeeeeeeeeeldig travelt før bryllupet.Men absolutt vert det!Så no har jeg veldig veldig lyst på en baby....så vi er snart i gang med det og [:D][:D][:D][:D]Ellers alt er bare bra[:D]Tusen takk for oppmerksomhet damer[:)][:)][:)]

Så koselig å høre ifra deg [:D]
Gratulerer så masse som frue [:D] Høres fint ut å gå opp midtgangen med gullet i midten [:)] Det er godt når det går greit med barna i bhg.
Og så moro å feriere litt, det høres ikke feil ut [;)] Hvor har dere vært?

ORIGINAL: fjerdemam

Gratulerer som fru [:D]kjekt å høre fra deg og

ORIGINAL: lykkespire

Gratulerer så masse som frue [:D] Høres fint ut å gå opp midtgangen med gullet i midten [:)] Det er godt når det går greit med barna i bhg.

Vi har vart mye i Riga...jeg er derifra.Vi hadde bryllup der også[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Masha83

ORIGINAL: lykkespire

Vi har vart mye i Riga...jeg er derifra.Vi hadde bryllup der også[:)][:)][:)]

Så moro å ha bryllupet der. Det var nok moro tenker jeg [:D] Har hørt det er så fint der.

Gratulerer så masse som Fru[:D] Lykke til med prøvingen. Jeg har også tatt ut spiralen og håper på å bli gravid snart.

ORIGINAL: SindreSinMamma

Gratulerer så mye som Fru![:D] Bryllup er bare fantastisk!! Og heldige dere som hadde det i Riga da[:)][:)] Vil ikke dele noen bilder da?[;)] *Hehe, vi elsker det her inne vet du*

Jeg skal prøve det,men dinna uka skal jeg jobbe mye.Så når jeg får anledning.....[:D]

Back
Topp