Masete kjæledyr

Lyanna

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Febbisbebbis'18
Noen andre som har katt/hund som bare vil ligge på fanget for tiden? Jeg har ferie og blir liggende en del på sofaen og holder på å bli sprø av katten vår :p Jeg får nesten ikke satt meg i sofaen før hun er der, og hvis hun ikke får ligge på fanget så ligger hun ved siden av meg eller sitter og ser bedende på meg.

Så vidt jeg kan huske så var det sånn da jeg var gravid med storesøster også og mener jeg har lest at det er normalt at de kan reagere sånn?

Noen andre som har katt/hund som bare vil ligge på fanget for tiden? Jeg har ferie og blir liggende en del på sofaen og holder på å bli sprø av katten vår :p Jeg får nesten ikke satt meg i sofaen før hun er der, og hvis hun ikke får ligge på fanget så ligger hun ved siden av meg eller sitter og ser bedende på meg.

Så vidt jeg kan huske så var det sånn da jeg var gravid med storesøster også og mener jeg har lest at det er normalt at de kan reagere sånn?

Her skal også hunden ligge helt inntil eller oppå meg. Sånn har han alltid vært, skikkelig mammdalt :p
Men nå blir det litt restriksjoner fremover, 20kg på magen blir altfor mye!

Her skal også hunden ligge helt inntil eller oppå meg. Sånn har han alltid vært, skikkelig mammdalt :p
Men nå blir det litt restriksjoner fremover, 20kg på magen blir altfor mye!

Hehe det hørtes litt voldsomt ut med 20kg ja [emoji1]

Hos meg er det stikk motsatt. Ingen av kattene vil kose med meg. Før kunne de kose masse, men nå er det helt slutt på det [emoji55]

Vi har to pomeranian, den ene skal ligge klin inntil meg hele tiden, den andre oppfører seg som vanlig. Varierer vel fra dyr til dyr! Begge mine elsker barn, så jeg gleder meg sånn til de får møte lille❤️

4 kattunger på 6 uker og 2 voksne katter slåss nærmest om hvem som skal ha plass på fanget [emoji849] Kan være litt irriterende å aldri få sitte i fred De nekter å være hos samboeren min

Vi har to pomeranian, den ene skal ligge klin inntil meg hele tiden, den andre oppfører seg som vanlig. Varierer vel fra dyr til dyr! Begge mine elsker barn, så jeg gleder meg sånn til de får møte lille[emoji173]️

Ja det helt klart forskjell på dyra. Vår puse er kjempesær og liker absolutt ikke storesøster! Lurer på hvordan det kommer til å å med en ny baby i hus [emoji85][emoji1]

4 kattunger på 6 uker og 2 voksne katter slåss nærmest om hvem som skal ha plass på fanget [emoji849] Kan være litt irriterende å aldri få sitte i fred De nekter å være hos samboeren min

Jøsses, du har både hendene og fanget fullt da? [emoji1] pusen vår vil heller ikke ligge på mannen min sitt fang selv om han lokker med godbiter [emoji12]

Hos meg er det stikk motsatt. Ingen av kattene vil kose med meg. Før kunne de kose masse, men nå er det helt slutt på det [emoji55]

Endelig [emoji7][emoji7][emoji7]
cd3ffd0f2d96c0cb4dd7a8fa567ccc02.jpg

Når jeg var gravid med første barn var det hunden, vi passet på for øyeblikket, som varslet om at fødselen var i gang, midt på natta. Riene begynte i det hun bjeffet. Hun fulgte meg hakk i hæl resten av natta. Det er utrolig med desse dyra altså[emoji3][emoji173]️

Har 3 katter <3
Hun ene er oppi meg hele tiden når jeg er i stuen, enten det er fanget eller ved siden av meg spiller ingen rolle. Minsten er mer rundt meg, men trenger ikke være oppi meg :) Eldste mann kunne ikke brydd seg mindre, enn å mase mer på meg :/

Tispa til faren min tror jeg lukta at jeg var gravid! Hun var helt tussete og ville lukte meg en "viss plass", til slutt måtte jeg bare si at jeg var gravid. Den nye hunden hans skal ha valper og da jeg kom på besøk nygravid denne gangen ville hun ligge oppi meg hele tiden.[emoji28][emoji173]️

Back
Topp