maserier?

Kjenner flere som har vert plaget med dette når slutten nermer seg. Slik jeg har forstått det, så er dette rier uten mål og mening. De jeg kjenner som har vert plaget med dette får det ofte på kveldene og varer utover natta. Altså rier uten at noe åpner seg og uten noe mønster. Og ja disse er vist vonde.

jeg hadde masrier i 4 dager med første. etter den 4 dagen satte de meg i gang.
kan være h****vettes vonde rier med 0 betydning[&:] eller i hvertfall lite betydning. jeg åpnet bare 2 cm på di 4 dagene. så jeg unner ingen å gå så lenge med slike rier.

Det er ikke noe særli å gå med maserier, skal e hilse å si. Får d nesten hver kveld, av å til på dagtid å nå. Begynner å bli ganske sliten av d. De "vanlige sterke" kynnerene har nesten gitt seg nå da istede. Sånn var d sist å når d nærmet seg fødsel, så håper d snart ikke er lenge igjen, så e har litt krefter til den å.

Uff, eg har det sånn av og på til tider ! Er utrolig ubehagelig!! Og vondt! Kan ikke huske at riene mine sist var så vonde i starten vertfall.. Håper eg snart er ferdig nå:P er no bare noen uker til termin :)

Tror det kan være maserier jeg har hatt siden i natt. Siden det brått kan være både korte og lange pauser i mellom, men når det kommer tar det skikkelig tak i ryggen og magen og øker litt i intensitet for så at det dabber av igjen. Ikke noe godt når det står på som verst. Hatt en liten pause fra det igjen nå, men kjennes ut som at det snart er på vei tilbake igjen. Lurer på hvor lenge man har maserier før de ordentlige riene slår inn.

Back
Topp