Maserier

E

Eline2020

Guest
Har maserier noen effekt? Eller er de bare «plagsomme»? Betyr maserier fødsel i nærmeste dager? :)
 
Kun plagsomme - kan gå med de i ukesvis før fødselen starter... det mest slitsomme er nesten at man aldri Vet om det kommer til å gå over i ordentlige rier, så man går å håper hele tiden...
 
Kun plagsomme - kan gå med de i ukesvis før fødselen starter... det mest slitsomme er nesten at man aldri Vet om det kommer til å gå over i ordentlige rier, så man går å håper hele tiden...
OK! Jeg var hos jordmor i dag og hun mente jeg hadde maserier, antagelig kommet etter samleie.

Men hun sa også at jeg har 1 cm åpning og at livmormunnen eller halsen var moden og myk.

Hva betyr egentlig det? Fikk ny time hos jordmor om en uke men hun mente at baby var kommet innen den tid kanskje.
 
At du er 1 cm åpen med moden og myk livmormunn er positivt, det betyr jo at fødselen mest sannsynlig går i gang av seg selv. Men om det blir om 1 time eller om 2 uker er umulig å si... mange kan gå med 2-3 cm åpning i ukesvis.. prøv å ikke tenke så mye på når og hvor (ja, jeg vet det er umulig :hilarious:). Men siden det fortsatt kan være lenge igjen er det best å bare holde seg så opptatt som du klarer, så skjer det når det skjer :)
 
Ha mer sex? Så blir det sikkert mer modent
Ja hadde det i går kveld også. Syntes riene i natt har vært lengre og vondene. Ser også deler av slimproppen har løsnet + litt tegningsblødning.

Fint med tegn, men kjipt om man kan gå sånn i ukesvis :woot:
 
Back
Topp