Maserier?

Papayacoconut

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberbarna 19
Flere med “rier“ om kvelden/natta, som gir seg utover dagen? Har opplevd det 3 netter på rad nå, første gangen varte det til langt utpå dagen og jeg stresspakket og dro på butikken for å kjøpe snacks og truser til fødebagen (au:hilarious:). Starter svakt og blir værre og værre til det når en topp, for så å bli svakere igjen, varer ca 1 minutt og med alt fra 3-5 minutter mellom. Er det dette de kaller maserier? Modningsrier? Kjenner litt igjen smertene fra fødsel nr 1 tror jeg. Har aldri vært så intense at jeg ikke har klart å tenke, men må konsentrere meg for å puste når de kommer. Har også fått veldig vondt i symfysen og har problemer med alt som gjør at det beveger seg litt det nede. Spesielt å reise meg opp fra liggende stilling eller gå ut av bilen :wacky: Hadde det ikke sånn med nr 1, så dette er nytt for meg.
 
Jepp! Hadde det natt til i dag, og nå har det startet på'n igjen virker det som. Trøster meg med at jeg kjenner når det virkelig starter. Men hadde vært litt greit å få litt søvn i mellomtiden..
 
Jepp, har det på femte dagen. Hadde det noen uker før fødsel med de forrige, så for min del er det bare del av moroa som følger med å gå høygravid.

Ikke like vondt som ordentlige rier, så jeg stresser ikke med om det er starten på noe. Korsryggmassasje og varmeflaske/varm dusj hjelper.
 
Har hatt noen runder med det her og.
Men de er jo ikke vonde, bare veldig ubehagelige. Og ille nok til at jeg blir liggende våken.
I natt holdt det på fra 04 til 05:30. Og så gav det seg helt igjen.
Utrolig slitsomt, for ikke får man sovet, og ikke blir det baby utav det.
 
Rare greier. Nå har det gitt seg helt. Tenkte at kanskje kroppen min var klar til å føde men ikke hodet og det derfor ikke ble noe av :hilarious:, siden Mor og stefar bestemte seg for å pusse opp badet “vårt“ og vi lever litt i kaos og jeg derfor ikke føler meg klar for baby før det er ferdig. De j**** arbeiderne har jo drøyd til over dobbelt så lenge på tiden de ble enige om :shifty: Gleder meg til å kjenne at noe skjer og jeg kan tenke Jippi! istedenfor faen! Om det er bare maserier eller ikke.
 
Har hatt dette i ukesvis.. veldig slitsomt også blir jeg litt stresset av det:nailbiting:
Håper badet deres er ferdig snart da:happy:
 
Back
Topp