Maserier?

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Lurer på om jeg har opplevd såkalte maserier i dag. Begynte først foran som mensmurringer også deretter bak i korsryggen. Aldri supervondt, men måtte puste meg litt gjennom de. Varte rundt 1 times tid og er borte nå...

Håper ikke ho kommer helt enda da jeg «bare» er 36+3.

Maserier kan du ha i lang tid.

Jeg har hatt det så og si hver dag i nesten 2 mnd nå[emoji38] Magen min blir hard og så får jeg skikkelige tak som beveger seg nedover mot symfysen og bak i korsryggen. Det bygger seg opp og kommer og går, for så å bare forsvinne[emoji38]

Slitsomt[emoji28]

Maserier kan du ha i lang tid.

Jeg har hatt det så og si hver dag i nesten 2 mnd nå[emoji38] Magen min blir hard og så får jeg skikkelige tak som beveger seg nedover mot symfysen og bak i korsryggen. Det bygger seg opp og kommer og går, for så å bare forsvinne[emoji38]

Slitsomt[emoji28]

I 2 måneder! Uff :-( men sånn sett bra det ikke betyr at fødselen begynner snart :hilarious: kjente ikke noe til det sist svangerskap :dead:

Jeg hadde det i 4-6 uker før sønnen min kom til termin :p så det betyr ikke at hun kommer nå <3

Men prøv å hvile, slappe av og roe ned den siste tiden som er igjen <3

Forresten morsomt at du skulle nevne maserier, det begynte jeg med i dag! (33+5) :p blir spennende å se hvor lenge jeg «går med det» nå

Jeg hadde mye tidligere og flere maserier med første ungen enn med denne, men jeg merker stor forskjell på dem. Nå tar de skikkelig tak, og jeg mister nesten pusten for hver gang. Glad jeg ikke har hatt sånne siden januar, for å si det sånn!

Har også hatt «maserier» noen ganger de siste ukene, er straks 37 uker og baby er fortsatt i magen :)

Sliter skikkelig med mensmurringer nå... da jeg tørket meg etter jeg var på do var det masse slim...

Det høres jo ut som det påvirker der nede når du beskriver mye slim etter noe sånt ;)

Kan jo virke som det modnes.
Oi! Har jeg ikke tenkt på engang! Men når jeg har mye kynnere/magevondt/stikkinger så har jeg også mer utflod. Har ikke tenkt før at det kan være modning :)

Oi! Har jeg ikke tenkt på engang! Men når jeg har mye kynnere/magevondt/stikkinger så har jeg også mer utflod. Har ikke tenkt før at det kan være modning :)
Det kan være sånn i noen uker.

Uff det stikker som pokker hos meg igjen i dag.
Og de 3 siste dagene har jeg holdt på med kraftige kynnere i timesvis.
Virker som han prøver, og presse rumpa si godt ned i bekkenet sånn som det stikker inni skrittet. :o

Har gått med maserier av og på i mange uker, men merker nå (37+4) at kroppen har endret seg litt, og det er mer tak i kynnerene, og mer vondt generelt i underetg...
Merker det samme her, men jeg er 35+6 så jeg håper at Lille skatten kan holde seg inne til jeg er 38 og noen dager. Men skulle ikke forundre meg om han plutselig tok innersvingen på meg. Siden jeg regner med, og gå over som vanlig :p

Hadde maserrier fra uke 22 med andremann. Kom 3 dager før termin. Er kroppen som gjør seg klar. Trøst deg med at kroppen jobber litt så slipper du kanskje litt av jobben under fødselen :)

Her er det mye utflod og kommer mer når kraftige kynner mm har holdt på en stund.

Etter mer klart det er før fødselen, etter lettere håper jeg den blir.

Skal på kontroll i morgen, spent på hva overlegen sier da

Her har hele ettermiddagen gått med maserier, dabba selvfølgelig av da jeg omtrent var klar for å reise på føden, akkurat som sist med nr tre... skal ikke bli lett å forstå seg på denne fødekroppen!

Back
Topp