Maserier?

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Noen som har/har opplevd maserier og kan forklare hvordan det kjennes ut? [emoji28]
Jeg har innimellom fått noen veldig (!!) sterke menssmerter, som jeg må puste meg gjennom. Kan dette være maserier?[emoji849]

Høres ut som mine maserier. De startet uken før jeg fødte og jeg kjente ikke forskjell på de og de første riene siden jeg bare ventet på at de skulle dabbe av igjen som vanlig :p

Høres ut som mine maserier. De startet uken før jeg fødte og jeg kjente ikke forskjell på de og de første riene siden jeg bare ventet på at de skulle dabbe av igjen som vanlig :p

Wæ! Håper ikke det blir fødsel her om en uke, er bare 35+2[emoji28] -og absolutt ikke klar enda
Men disse smertene er jammen ikke gode heller, vil ikke gå slik i 5 uker til[emoji849]

Wæ! Håper ikke det blir fødsel her om en uke, er bare 35+2[emoji28] -og absolutt ikke klar enda
Men disse smertene er jammen ikke gode heller, vil ikke gå slik i 5 uker til[emoji849]
Men smertene satt både framme og bak i korsryggen! Får håpe babyene holder seg inne noen uker til :p

Maserier er sterke kynnere som hjelper til på modninga, trenger ikke å bety fødsel nærmer seg, så bare slapp av. Kan være en periode nå som kroppen jobber litt ekstra. Prøv å ha noen rolige dager, kanskje det roer seg da?

Det har heldigvis roet seg, har hatt ett par dager uten nå. Håper ikke de kommer tilbake[emoji85]

Til og med de oppleves forskjellig fra person til person... Hadde selv mye maserier med førstemann rundt uke 36 husker jeg :) Men de ga seg og han kom ikke før etter termin :P

Back
Topp