maserier

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Noen som har begynt med maserier? Eg hva jo på ekstrakontroll på torsdag som hva pga nedpress og slik ves kynnere. fikk da beskjed om at eg hva 1 cm åpen og hva begynt å bli litt myk i livmorhode. (begynt modning) Etter dette har kynnerene ikke gitt seg å de kjennes framme øve skambeine hele tiden. Kan ikke lengre telle med begge hendene på hvor mange kynnere eg har i løpet av dagen. Tror det er dette som kalles maserier el modningrier. Andre som opplever dette?

Ja. Var på føden idag. Satt med rieteller i en time, å de sterke kynnerene var ganske kraftige å jevne. Har startet å bli moden så det "trenes" godt der nede. Vonde tak i mage å korsrygg hjelper heller ikke på, så det kan være like før. Det stråler nedover lårene også. Har du slike "symptomer" også? Hvor langt er du på vei?

Ja. Var på føden idag. Satt med rieteller i en time, å de sterke kynnerene var ganske kraftige å jevne. Har startet å bli moden så det "trenes" godt der nede. Vonde tak i mage å korsrygg hjelper heller ikke på, så det kan være like før. Det stråler nedover lårene også. Har du slike "symptomer" også? Hvor langt er du på vei?
Ikke direkte stråling men noe som kan ligne på det. Eg e bare 32+4(5 over midnatt) men kjenne enkelte kynnere tar tak øveskambeinet og i ryggen. Skikkelig ubehagelig og innimellom presser det ned både framme og bak. Kor langt e du kommet?

Er den stikkingen og følelsen av nedpress maserier?

-Fra appen-

Back
Topp