Maserier

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Hva er maserier?

*sniker fra februar* stemmer på en prikk at maserier og modningsrier er det samme :) "kjært" barn mange navn :P har gått med sånt i snart seks uker så jeg er driiita lei dem :(

Sent from my HTC Vision using BV Forum mobile app

Hvordan kjennes de ut?

De er som menssmerter. Hos meg sterkere enn menssmertene jeg er vant med da. Stikking nedentil og litt mer press nedover. Men tror det kan være individuelt!

Jeg hadde litt mensmurringer i dag, kanskje det var en masserie da?

For meg er maserier litt smertefult.. nå er jeg vant med veldig kraftige kynnere i maaaaange måneder, så trodde fødselen startet forrige uke når maseriene meldte seg. Sitter i nedre mage og rygg. Tror vi kjenner disse litt forskjellige og samt som kynnere.

Hm, skal ikke være enkelt å vite hva som er hva altid. Hvertfall ikke når man er førstegangsgravid:) Og ting kjennes jo individuelt ut fra person til person. Tror ikke jeg har noen maserier, men her om dagen hadde jeg skikkelig krampe i livmora som ikke ville gi seg. Måtte bare legge meg ned på senga for det var så ubehagelig. Og til slutt sovna jeg, så da må det ha gitt seg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

For meg er maserier litt smertefult.. nå er jeg vant med veldig kraftige kynnere i maaaaange måneder, så trodde fødselen startet forrige uke når maseriene meldte seg. Sitter i nedre mage og rygg. Tror vi kjenner disse litt forskjellige og samt som kynnere.
Ja det er vondt her også:( endte opp med rier, har hatt det siden fredag:( det var litt værre. Men stopper på 2 cm åpning:(

Back
Topp