maserier?

Tutta

Elsker forumet
noen som ha hatt modningsrier/maserier..altså vondere og annerledes enn kynnere?
jeg stod opp med en voldsom "lyskestrekk" (ligament-strekk kanskje?) og den slapp aldri taket, men satte seg godt og høyere i magen. kom og gikk noen skikkelige knipetak lenge, tenkte at det ikke er rier, men noe annet rart...men vondt.ingen system, nesten som skikkelig muskelstrekk som økte og avtok i styrke. mest i høyre side. har skikkelige etterdøninger i livmora nå... "gangsperr?":eek::rolleyes::p:) dreiv på 1 times tid.. for så å avta helt. begynte å tro at kaaanskje noe var på gang, helt uventa etter kontroll i går, så blei litt paff. MEN ingen flaks på meg enda :mad::mad::(

:anyone:anyone:anyone
 
Har også hadd noen som har vært verre en kynnere, men ikke noe system på dem...
Så dytter litt på denne og håper noen har noe svar på det :)
 
Jeg hadde dette i går natt, fikk beskjed fra jordmor at det var maserier :) modning på gang^^
 
Jeg har hatt noen vonde kynnere de siste dagene, er dette det samne tro? Også strammer de noe så innmai!
Ingenting regelmessig!
 
kjent det masse i ryggen i dag, skikkelig mens-smerter. mer konstant øm der bak. fått noen få flere "veit-ikke-hva"- maserier nå, håper det kommer flere hvis det hjelper.
 
ikke så spennende mer... fortsatt ganske murringer i ryggen men det kan man vel gå lenge med!?
 
Gikk med rier lørdag - mandag jeg. Fødte forrige tirsdagmorgen. Starta som du beskriver, kunne vare en stund også ga det seg helt. Men så kom det tilbake igjen etter noen timer, og slik fortsatte det til de ikke stoppa opp på mandagen ;) Kanskje det i hvertfall skjer noe veldig snart ? ;)
 
Har ikke blitt noe mer, hadde liksom bare en "grusom" modningsdag i går.. I dag har formen vært xtremt bra, ikke merka noe, gått laaang tur og styrt på.
 
Æ ligg på føden no, 4 cm og rier!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp