Maserier

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Igår hadde jeg intense 2 timer med noe jeg ville kalt rier, men stoppet helt opp. Var hos jordmor idag da og Hodet er festet nå:) er 2 gangs:) så hun mente at fødsel kan bare skje om om vannet går så er det iallfall ikke så farlig med å haste til føden /) så bestilte time til akupunktur neste uke bare noen dager før termin men håper hun kommer før jeg får brukt for timen:) noen av dere som har tatt akupunktur?
Prøver alt nå, begynner å bli desperat av å få fortgang på fødsel :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg går til akupunktur, hatt to runder, og skal forhåpentligvis ha siste i dag( termin på fredag) vet ikke om det har effekt, men verd et forsøk. Har ikke fremskyndet noe rier, og jeg sover like dårlig. Men det er ikke vondt, egentlig ganske ok, å ligge der med nålene( kvarters tid tenker jeg) få litt omsorg av jordmor, og tenke at dette vil hjelpe kroppen min til fødsel. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tok akupunktur mot kvalmen, det var det eneste som hjalp meg å beholde mat. Det er helt herlig å bare ligge der å slappe av. Nå gikk jo jeg til ei som driver egen akupunktur-klinikk, og hun fortalte at akupunktur i slutten av svangerskapet ikke setter igang fødsel, men trigger modningshormonene :) ofte resulterer det i kortere fødsler :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp