Maserier

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Tror jeg dette er. Kjennes ut som jeg skal få mensen, å det brenner nederst i magen når det strammer. Har holdt på nå siden kl 20 ganske tett. De slipper etter 30-40sek. Må bevege meg en del rundt for å sitte stilt er umulig. Hadde sex sånn i 4 tiden. Fy søøøøren hadde glemt hvor vondt det var. Nå gruer jeg meg til de skikkelige riene.

æsj da... me hadde og sex igår, og kan ke si eg syns det va sånn kjempe godt.. Men blei ikke noe ut av det :p må vel venta ei litå stund te før sex har noe virkning...

Kanskje du e heldig at du går i fødsel av deg sjøl, og ikke trenge timen på torsdag ;)

æsj da... me hadde og sex igår, og kan ke si eg syns det va sånn kjempe godt.. Men blei ikke noe ut av det :p må vel venta ei litå stund te før sex har noe virkning...

Kanskje du e heldig at du går i fødsel av deg sjøl, og ikke trenge timen på torsdag ;)
Ja d hadde jo vært typisk, når en slappe av å he lagt en plan. Meen kå lenge ska detta her gjør vondt igrunn? Føle ikje akkurat d blir bedre. Blir nok ei lange nott me lide søvn :-/ koss hadde du d itte sex då?

Du spør meg, som ikke har født på 6,5 år, og da blei eg satt igang :p Hadde vel 1 eller 2 kynnerar og that's it!! Etter det har det vært normalt... :/ men min skal jo holda seg inne ei litå stond te ;)

Prøv å få sov litt innimellom iallefall...

Du spør meg, som ikke har født på 6,5 år, og da blei eg satt igang :p Hadde vel 1 eller 2 kynnerar og that's it!! Etter det har det vært normalt... :/ men min skal jo holda seg inne ei litå stond te ;)

Prøv å få sov litt innimellom iallefall...
Eg au blei satt igang sist, så kjente liksom aldri på detta her. :-/ men det e såpass at eg he lyst å ta t tårene snart. Snakk om lav smerteterskel :-P

Eg au blei satt igang sist, så kjente liksom aldri på detta her. :-/ men det e såpass at eg he lyst å ta t tårene snart. Snakk om lav smerteterskel :p

Uff da :/
Ska ke le av deg eg, for eg har ke noe større smerteterskel eg heller.. Derfor eg har sagt at eg ska te sjukehuset, for eg SKA ha epidural :p

(kult å se at du har begynt å skriva på dialekt ;) )

Uff da :/
Ska ke le av deg eg, for eg har ke noe større smerteterskel eg heller.. Derfor eg har sagt at eg ska te sjukehuset, for eg SKA ha epidural :p

(kult å se at du har begynt å skriva på dialekt ;) )
Hehe skrive ikje vanligvis på dialekt, men smitte fort når eg snakke me andre på dialekt ;-) eg får prøva sova litt :-) god natt :-)

Tror jeg dette er. Kjennes ut som jeg skal få mensen, å det brenner nederst i magen når det strammer. Har holdt på nå siden kl 20 ganske tett. De slipper etter 30-40sek. Må bevege meg en del rundt for å sitte stilt er umulig. Hadde sex sånn i 4 tiden. Fy søøøøren hadde glemt hvor vondt det var. Nå gruer jeg meg til de skikkelige riene.

Akkurat det her skjedd mæ, gikk i fødsel æ da:p hihi..

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Akkurat det her skjedd mæ, gikk i fødsel æ da:p hihi..

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *
Ja heldig du!:) her ble bare nattesøvnen ødelagt. Stoppet opp i 4 halv 5 tiden. Har vært på do ca 8 ganger inatt :-P murrer enda godt, blir spennende med akupunktur idag:)

holdt på i 2 netter nå, og fortsatt ingen fødsel, så jeg ser ikke positivt på disse nettene... håper bare det gir meg en lettere fødsel :)

Back
Topp