Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masrier er så slitsomt. Min fødsel startet slik forrige gang. Holdt på hele natten, men de var nyttige også. Hadde 4 cm åpning da de sjekket meg på morgenenJa, syns de tar litt i ryggen.. det pleier ikke kynnerne å gjøre. Aldri opplevd dette før. Begynnte med regelmessige nokså kraftige rier med mine to forrige barn..
For min del var maseriene fullt levelig, trengte ikke puste meg gjennom osv. Med riene var det umulig å slappe av når de kom og måtte puste meg gjennom de. De varte også litt lenger enn maseriene.Ikke mening å kuppe tråden, men hvordan vet dere at d e maserier og ikke rier rier og evt skal inn til føden?aldri vært igjennom dette før jeg
![]()
Ikke mening å kuppe tråden, men hvordan vet dere at d e maserier og ikke rier rier og evt skal inn til føden?aldri vært igjennom dette før jeg
![]()
Jeg hadde ringt og hørt med de hva de tenker, kan jo hende de vil ha deg inn til en sjekk. Jeg syns de varer litt for kort til at det er effektive rier, men alle er jo forskjelligHar 2 timer til sykehuset så vurderer å ta en tlf nå :-o problemet er at vi har besøk ! Haha! Tror han er på tur ut døra straks :-D
Jeg hadde ringt og hørt med de hva de tenker, kan jo hende de vil ha deg inn til en sjekk. Jeg syns de varer litt for kort til at det er effektive rier, men alle er jo forskjellig
Har 2 timer til sykehuset så vurderer å ta en tlf nå :-o problemet er at vi har besøk ! Haha! Tror han er på tur ut døra straks :-D
Hva heter den appen du har der? Er den enkel å bruke?
Okeii, driv å håper det skjer noe snart sjø.Rieteller
Har ikke prøvd den enda men tror den funker som en vanlig tidtaker
Okeii, driv å håper det skjer noe snart sjø.og den appen såg så fin og enkel ut.
![]()
Spennende dalykke til!
Her ligger også baby skeivt. Dvs tverrleie. Skal inn igjen på fredag å se om ho har snudd seg om ingen ting har skjedd før den tid.Roet seg her. Blir vel ringt jm uansett i dag da ungen ligger sånn på skeiva..
Prøvde sex uten å tømme igår for å se om det kunne hjelpe på at noe startet, og våknet litt før seks i dagtidlig med at hoftene var vonde og hadde litt andre type tak i magen. Og de har ikke gidd seg ennå heller, så håper det hjalp nå. Gubben drar på jobb imorra og blir borte hele uka viss det ikke sku skje noe, så håper det tar seg opp mens han er hjemme
![]()