Maserier? Regelmessige kynnere?

SkogHuldra

Forelsket i forumet
38e59dce00bde03329f741b5be09bb80

Jeg hadde sagt maserier hvis de er vondere enn kynnere.

Ja, syns de tar litt i ryggen.. det pleier ikke kynnerne å gjøre. Aldri opplevd dette før. Begynnte med regelmessige nokså kraftige rier med mine to forrige barn..

Ja, syns de tar litt i ryggen.. det pleier ikke kynnerne å gjøre. Aldri opplevd dette før. Begynnte med regelmessige nokså kraftige rier med mine to forrige barn..
Masrier er så slitsomt. Min fødsel startet slik forrige gang. Holdt på hele natten, men de var nyttige også. Hadde 4 cm åpning da de sjekket meg på morgenen :-)

Ikke mening å kuppe tråden, men hvordan vet dere at d e maserier og ikke rier rier og evt skal inn til føden? :-P aldri vært igjennom dette før jeg :)

Har 2 timer til sykehuset så vurderer å ta en tlf nå :-o problemet er at vi har besøk ! Haha! Tror han er på tur ut døra straks :-D

Ikke mening å kuppe tråden, men hvordan vet dere at d e maserier og ikke rier rier og evt skal inn til føden? :p aldri vært igjennom dette før jeg :)
For min del var maseriene fullt levelig, trengte ikke puste meg gjennom osv. Med riene var det umulig å slappe av når de kom og måtte puste meg gjennom de. De varte også litt lenger enn maseriene.

Ikke mening å kuppe tråden, men hvordan vet dere at d e maserier og ikke rier rier og evt skal inn til føden? :-P aldri vært igjennom dette før jeg :)

Går bra det altså ;-) etter min erfaring er rier veldig regelmessige .. og sterkere. Synes dette var svakere, og mere rotete intervaller

Har 2 timer til sykehuset så vurderer å ta en tlf nå :-o problemet er at vi har besøk ! Haha! Tror han er på tur ut døra straks :-D
Jeg hadde ringt og hørt med de hva de tenker, kan jo hende de vil ha deg inn til en sjekk. Jeg syns de varer litt for kort til at det er effektive rier, men alle er jo forskjellig

Haha tror eg hadde ringt føden. Jeg har 2,5 time til sykehuset. Men har reist hjem til mor hvor det kun er 30 min til sykehuset :)

Takk for svar på forskjellen forresten :)

Maserier/modningsrier er vonde kynnere. Du må ikke puste deg gjennom og de er ikke regelmessige. De modner men har ellers ikke innvirkning på åpning. Det er det bare rier som har.

Spennende da :) lykke til!

Prøvde sex uten å tømme igår for å se om det kunne hjelpe på at noe startet, og våknet litt før seks i dagtidlig med at hoftene var vonde og hadde litt andre type tak i magen. Og de har ikke gidd seg ennå heller, så håper det hjalp nå. Gubben drar på jobb imorra og blir borte hele uka viss det ikke sku skje noe, så håper det tar seg opp mens han er hjemme
:)

Prøvde sex uten å tømme igår for å se om det kunne hjelpe på at noe startet, og våknet litt før seks i dagtidlig med at hoftene var vonde og hadde litt andre type tak i magen. Og de har ikke gidd seg ennå heller, så håper det hjalp nå. Gubben drar på jobb imorra og blir borte hele uka viss det ikke sku skje noe, så håper det tar seg opp mens han er hjemme
:)

Krysser fingrene for deg da :)

Back
Topp