Maserier? og blødning

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Jeg og samboeren hadde sex igår kveld/natt, og etterpå begynte jeg å blø. Tørka og tørka, før jeg gikk å la meg. Og jeg fikk seriøst ikke sove. Lå og vridde meg, og hadde så vondt i korsryggen og delvis i magen noen ganger at guuuud. Sist jeg så på klokka var litt over åtte idag tidlig. Jeg sov noen små intervaller, før jeg våkna av at det var grusomt vondt igjen. Og som jeg tissa. Har aldri tissa så mye iløpet av en natt i hele svangerskapet.

Er det her normalt? Alt er fint igjen idag. Den vondtheten gikk over i åttetiden, så etter det sov jeg relativt greit. Litt øm i ryggen bare, men.. Er det sånn her det skal være?

Er 36+3 forresten.

Har lest at om babyn beveger seg fint, og det ikke er så mye, så er det helt normalt sju.. Så jeg tenkte bare jeg skulle høre med dere. Har telefonskrekk :( haha! Men ringer nu!

Hvordan går d?

Ringte, og hun sa det var helt normalt. Var blodkar og sånn i livmorhalsen som lett kunne briste på denne tiden. Men hun tok meg inn på en sjekk siden jeg nevnte at jeg generelt har merka lite liv de siste to ukene. Var på sjekk forrige uke og, men hun ville sjekke idag og. Alt var helt normalt og fint :)

Godt å få en sjekk da, man roer seg gjerne litt da. Hadde nok blitt hysterisk selv ;)

Ringte, og hun sa det var helt normalt. Var blodkar og sånn i livmorhalsen som lett kunne briste på denne tiden. Men hun tok meg inn på en sjekk siden jeg nevnte at jeg generelt har merka lite liv de siste to ukene. Var på sjekk forrige uke og, men hun ville sjekke idag og. Alt var helt normalt og fint :)

Tommel opp for at du ringte! Bra! :-)

Og enda bedre at alt var fint!

Back
Topp