Maserier/kynnere ???

Soppstopp

Flørter med forumet
Jeg er i dag 33,3 og fikk veldig vondt i magen nå etter mat. Jeg var på do og hadde diare. Jeg hadde veldig vondt i magen og magen ble hard. Det varte i ca 6-7 min. Nå ligger jeg på sofaen med vondt i korsryggen (det kan være pga mye stående arbeid i dag) og takvis vondt i magen. Det kjennes som en syl i venstre side helt ned til benstre kjønnsleppe.

Jeg er 2.gangsgravid og merket ikke kynnere i mitt forrige svangerskap.
Kan det være kynnere eller maserier jeg kjente? Babyen er veldig aktiv. Vet ikke om hun ligger "rett" vei enda.

Sånn har jeg også hatt det de siste dagene.
Ringte føden igår og de sa så lenge jeg ikke har blødning , vannavgang eller rier så var det ikke nødvendig for min del med sjekk. Om fødselen skulle starte nå så stopper de den ikke uansett. Jeg er 33+6 idag

Last edited:
Årh! Jeg og hadde det litt lignende, oppførte seg som riene ved sist fødsel bare svakere. Jeg fikk komme inn på føden, men de konkluderte med at det var kynnere (jeg merket heller ikke kynnere i sist svangerskap).

Jeg ville ringt til føden for å være på den sikre siden :-)

Jeg er i dag 33,3 og fikk veldig vondt i magen nå etter mat. Jeg var på do og hadde diare. Jeg hadde veldig vondt i magen og magen ble hard. Det varte i ca 6-7 min. Nå ligger jeg på sofaen med vondt i korsryggen (det kan være pga mye stående arbeid i dag) og takvis vondt i magen. Det kjennes som en syl i venstre side helt ned til benstre kjønnsleppe.

Jeg er 2.gangsgravid og merket ikke kynnere i mitt forrige svangerskap.
Kan det være kynnere eller maserier jeg kjente? Babyen er veldig aktiv. Vet ikke om hun ligger "rett" vei enda.

Hvordan har du det nå?

Sånn har jeg også hatt det de siste dagene.
Ringte føden igår og de sa så lenge jeg ikke har blødning , vannavgang eller rier så var det ikke nødvendig for min del med sjekk. Om fødselen skulle starte nå så stopper de den ikke uansett. Jeg er 33+6 idag
Da forholder jeg meg til det du har blitt fortalt

Har lest en eller annen plass at løs mage kan aktivere kynnere/rier mer. Høres uansett ut som sånne kynnere jeg hadde for noen dager siden. Varte i 2-3 timer men så ga det seg. Prøv å bare slapp helt av og om det ikke går bort etter mange timer så ring.

Håper du har det bedre i dag! Ta det helt med ro i dag. Den lille bør vel være i magen litt til:)

Ts her
Har hatt en fin natt, dog ingen søvn, men det er ikke pga kynnere. Skal roe aktivitetsnivået betraktelig ned.

Back
Topp