Maserier i hele natt

Ellise

Flørter med forumet
Null søvn på meg! Begynte med sterke kynnere i går kveld som tok seg opp utover. Rundt midnatt begynte de å gjøre såpass vondt at jeg lå å ynka meg og pusta meg gjennom de. Meldte mamma og forberedte henne på at hun antagelig måtte komme ila natta. Begynte med rierteller etterhvert, og de kom fra 8-10 min mellomrom og varte fra 30 sek til 60 sek hver gang. Kjente riene litt annerledes enn sist. Nå satt de i korsryggen og nederst i magen pluss låret. Helt merkelig følelse. Jeg var overbevist om at jeg skulle på føden innen morgenen. I 05 tiden begynte det å komme sjeldnere og nå kl 08 er det så og si dabbet av. SÅ skuffende!! Skal uansett på sykehuset kl 10 for ny ul/kontroll pga høy vekst hos foster. Nå er jeg bare LEI! Da var det bare maserier da, men at de skal være såå vonde! Alltid tenkt at jeg har høy smerteterskel, men begynner å tvile. Flere som sliter med maserier?

Æsj så kjedelig...! Får virkelig håpe det trapper seg opp og blir skikkelig rier snart! Her har jeg ikke maserier. Bare mye kynnere. Stein hard mage, men dårlig med noe annet. Hender litt mensmurring, men ikke at det bygger seg opp desverre..

Ingen erfaring med maserier. Jeg har bare fått økende menssmerter. Håper det tar seg opp igjen, høres veldig slitsomt ut...

Sist begynte jeg også sånn, begynte 17 fredag. Regelmessig og Måtte pustes imellom. Fødte mandag 09. Men mine dabbet ikke av, hadde kun 3 cm når jeg kom inn natt til mandag. Så var ganske sliten, så fikk epidural så jeg fikk sovet litt

Uff, så kjedelig at det dabbet av :( håper det tar seg opp igjen snart og blir sånn til bebis er ute:)

Å så kjipt da..Får ikke håpe du må gå slik i lengre tid. Hørtes fryktelig slitsomt ut :)

Jeg har hatt slike av og på siden pinsehelgen :( tar tak i rygg og rumpe + en sånn mensenfølelse i underlivet kanskje 3-5 netter i uka... Skjer ingenting her foreløpig.. Får håpe det tar seg opp med deg da :)

Ja, sliter med det annenhver natt omtrent etter stripping sist uke. Man blir helt utslitt av det :-( Hvordan gikk det på kontrollen?

Null søvn på meg! Begynte med sterke kynnere i går kveld som tok seg opp utover. Rundt midnatt begynte de å gjøre såpass vondt at jeg lå å ynka meg og pusta meg gjennom de. Meldte mamma og forberedte henne på at hun antagelig måtte komme ila natta. Begynte med rierteller etterhvert, og de kom fra 8-10 min mellomrom og varte fra 30 sek til 60 sek hver gang. Kjente riene litt annerledes enn sist. Nå satt de i korsryggen og nederst i magen pluss låret. Helt merkelig følelse. Jeg var overbevist om at jeg skulle på føden innen morgenen. I 05 tiden begynte det å komme sjeldnere og nå kl 08 er det så og si dabbet av. SÅ skuffende!! Skal uansett på sykehuset kl 10 for ny ul/kontroll pga høy vekst hos foster. Nå er jeg bare LEI! Da var det bare maserier da, men at de skal være såå vonde! Alltid tenkt at jeg har høy smerteterskel, men begynner å tvile. Flere som sliter med maserier?

Hadde masse maserier forrige gang og de var akkurat like vonde som de skikkelige riene synes nå jeg. Så du er nok ikke så pinglete som du tror!
Håper de fikk gjort nytten da og at det ikke er lenge igjen til lille komme :)

Takk jenter! Godt å høre at jeg ikke er pysete tross alt. Vært på ul og stripping nå og hun veier ca 4200. 6 dager til termin. Jeg var ganske moden og ca 1 cm. De ville ha med tilbake til ctg måling om 2 timer, så nå er jeg hos frisøren i desperasjon for å ta etterveksten. Haha! Men apropo smerteterskel,- fy F så vondt det er når de stripper!! Kunne ha dratt til henne.. :blackeye:

Hvordan merker man forskjell på maserier og ordentlig rier?

Æsj så kjedelig...! Får virkelig håpe det trapper seg opp og blir skikkelig rier snart! Her har jeg ikke maserier. Bare mye kynnere. Stein hard mage, men dårlig med noe annet. Hender litt mensmurring, men ikke at det bygger seg opp desverre..
Du fødte du!!! Herlighet! Gratulerer så utrolig masse!! <3 håper fødselen gikk bra og at dere koser dere i lykkebobla nå :-)

Du fødte du!!! Herlighet! Gratulerer så utrolig masse!! <3 håper fødselen gikk bra og at dere koser dere i lykkebobla nå :-)
Ja her var det mer enn maserier gitt!:D Tusen takk! Lille hadde navlestrengen stramt rundt halsen et par ganger, men alt er fint med oss!:)

Ja her var det mer enn maserier gitt!:D Tusen takk! Lille hadde navlestrengen stramt rundt halsen et par ganger, men alt er fint med oss!:)
Ja, "murring" kan tydeligvis bety at fødselen er nærmere enn man aner ;-) Godt alt gikk bra og at fødselen er vel overstått nå,- superwoman!!

Ja, "murring" kan tydeligvis bety at fødselen er nærmere enn man aner ;-) Godt alt gikk bra og at fødselen er vel overstått nå,- superwoman!!
Ja.. Veldig glad for å være ferdig med det altså!:)

Hadde det samme med nr 3, rier i mange mange timer som plutselig forsvant :o Er visst ikke altfor uvanlig! Men kroppen pleier å komme igang igjen ganske fort! Tenker strippingen gjør susen jeg ;)

Back
Topp