Maserier/falske rier

Camzz

Andre møte med forumet
Er nå på tredje natten uten søvn pga kraftige tak i magen som kommer ca hvert 10 min, og varer ca 1min - ganske regelmessig. Så går de plutselig over på morgenen. Skuffet og sliten nå.... Termin 2. Mai.

Flere som opplever/har opplevd dette?

Er nå på tredje natten uten søvn pga kraftige tak i magen som kommer ca hvert 10 min, og varer ca 1min - ganske regelmessig. Så går de plutselig over på morgenen. Skuffet og sliten nå.... Termin 2. Mai.

Flere som opplever/har opplevd dette?

Jada :) 4. natta gav det seg aldri da jeg fikk førstemann.

Nå med nr 2 har jeg slike netter innimellom og det er fryktelig slitsomt! Men det har i hvertfall bidratt til modning :)

Jeg hadde så kraftige at vi sov over på føden, men det ble jo ikke til noe mer :( etter det døgnet har det vært fryktelig tregt å vente.. Får rier her og der daglig, men venter enda på at det skal starte ordentlig :) har termin den 13 Mai.

Jada :) 4. natta gav det seg aldri da jeg fikk førstemann.

Nå med nr 2 har jeg slike netter innimellom og det er fryktelig slitsomt! Men det har i hvertfall bidratt til modning :)

Krysser fingrene for at det blir likt for meg, og at fjerde natta gjelder!
Har hatt slike netter innimellom tidligere også, men ikke så intense og regelmessige som de tre siste:)

Har sånne jeg også,hatt siden søbdsg,men jeg får heldigvis sove å sånn. Men begynte å få litt småblødninger i går. Så spennende å se om det skjer noe her snart,men venter og venter enda ..

Sniker fra juni, sånn du beskriver har jeg nå hatt det siden søndag kveld. Blitt vondere for hver natt. Mens Nå sitter jeg å føler meg øm og har egentlig ganske vondt nederst i magen og føles som jeg skal tisse på meg hele tiden.

Urinveisinfeksjon kan gi kynnere/rier, og siden du beskriver magevondt og tissetrang også ville jeg fått sjekket urinen.

Urinveisinfeksjon kan gi kynnere/rier, og siden du beskriver magevondt og tissetrang også ville jeg fått sjekket urinen.
Er ikke det. Bodd på sykehuset i 7 uker. Og de har testet alt. Men har vært der for å stoppe fødsel. Så kan faktisk i mitt tilfelle være starten på fødsel igjen. Smertene er kanskje mer som rier, men jeg har aldri hatt vonde rier. Sønnen ble født 34+6 og jeg trudde jeg bare hadde kynnere ;) glemte selvfølgelig å skrive det i forrige innlegg. Skrev mtp at det hørtes ut som slik jeg har det nå og at det kan høres ut som noe er på gang ;) jeg bare skrev det på en rar måte kanskje. Litt å tåka om dagen.

Er ikke det. Bodd på sykehuset i 7 uker. Og de har testet alt. Men har vært der for å stoppe fødsel. Så kan faktisk i mitt tilfelle være starten på fødsel igjen. Smertene er kanskje mer som rier, men jeg har aldri hatt vonde rier. Sønnen ble født 34+6 og jeg trudde jeg bare hadde kynnere ;) glemte selvfølgelig å skrive det i forrige innlegg. Skrev mtp at det hørtes ut som slik jeg har det nå og at det kan høres ut som noe er på gang ;) jeg bare skrev det på en rar måte kanskje. Litt å tåka om dagen.

Skjønner:) Jeg tenkte bare urinveisinfeksjon med en gang jeg leste det:) Håper du får vente litt til med fødsel da. Lykke til:)

har det akkurat slik selv :-) veldig slitsomt, slimproppen gikk i går, har også 2,5 cm åpning..og jeg går bare å venter. Har termin 8 mai

Er det vanlig at de sjekker åpning? Har aldri blitt tilbudt det verken av jordmor eller lege..

Her nekta jm å sjekke! Ville ikkje utløse maserier sa ho. Men eg vil jo vite om noe e på gang eller om alle modnings tegn ikkke fører te noe!

Er det vanlig at de sjekker åpning? Har aldri blitt tilbudt det verken av jordmor eller lege..
du må bare spørre , her sjekka ho , jeg er moden og 2-3cm men nå har det stoppet opp.. Kunne tenkt meg fødsel på søndag siden jeg har mamma på besøk til da og barnevakt.. Om ikke håper jeg ikke der skjer noe før torsdag for vi har ikke barnevakt før da igjenn :P

du må bare spørre , her sjekka ho , jeg er moden og 2-3cm men nå har det stoppet opp.. Kunne tenkt meg fødsel på søndag siden jeg har mamma på besøk til da og barnevakt.. Om ikke håper jeg ikke der skjer noe før torsdag for vi har ikke barnevakt før da igjenn :p
Jeg spurte og jordmor sa nei.

Back
Topp