Maserier eller kynnere?

June anette

Betatt av forumet
Hvordan merker man forskjell på maserier og kynnere. Har hatt masse kynnere i mange mnd. Men i det siste har jeg hatt vondt nederst i magen når kynnerne har kommet. Har hatt mye vondt den siste mnd, som har vært modningsvond (stikking, riving og murringer). I går og i dag har jeg hatt oftere kjempevond stikking/lyning (akkurat som om jeg kjenner noe inni dær), sånn at jeg ikke har klart å gå før det har gitt seg..

Jeg er førstegangs og er ikke helt sikker på dette selv. Men med kynnere har jeg blitt veldig hard i magen og bare kjent litt ubehag noen ganger. Men nå får jeg til tider ganske så ondt nederst i magen, som kraftige menssmerter, blir samtidig litt hard i magen, men ikke like mye som med kynnere. Siden de ikke har tatt seg noe særlig opp etter noen dager og gir seg innimellom så regner jeg med at det er maserier (uten at h kan si dette med sikkerhet...). Har også kynner innimellom og de føles som før (ikke den onde menssmerten).

Det der er veldig vanskelig.. Jeg mener jeg hadde rier herendagen, sikkert det som kalles maserier for det var vonde rier, men istedetfor å ta seg opp så ga de seg heller.. 
For kynnere skal ikke gjøre vondt iallefall..

maserier er vonde kynnere.. jeg hadde en del av de på slutten, spesielt dagene før fødsel merket jeg at kynnerene var så vonde at jeg måtte puste meg gjennom de og tærene krøllet seg. 

Back
Topp