Maseriene dine

Miriamsmams

Glad i forumet
Du som har det.. kan du beskrive det? hvor lenge har du hatt det? er du førstegangs eller andregangs eller fleregangsfødende??

Jeg hadde to netter etter hverandre med det som må ha vært maserier. Det begynte på kvelden med mensmurring, så tok det seg opp utover natten. Jeg våknet av at hele magen ble hard og det var som et belte ble strammet over nedre del av magen og rundt hele bekkenet. Jeg hadde menssmerter i nedre del av ryggen også. Disse smertene kom i rier, begynte forsiktig før di tok seg opp og var skikkelig vonde. De kom ikke regelmessig, men med 5-10 til 15 min mellomrom. Mensmurringen og ryggmurringen var der hele tiden. 
Begge nettene sluttet det i syv tiden om morgenen.
Jeg aner ikke hvordan ekte rier kjennes ut siden jeg er førstegangsfødende, men regner med at dette var maserier siden di ikke kom regelmessig. 

Jeg har det, og er andregangs :)

Mine kjennes ut som det rier gjør i begynnelsen. Som jeg ville beskrevet som mensmurring som avsluttes med intense luftsmerter på en måte. Verker selvsagt mer enn luftsmerter da, men er det som er nærmest følelsen syns jeg.

jeg er 3gangs aner ikke om det er sterke kynnere eller maserier.... kanskje begge deler...
har hatt det lenge, sist ukene har de hvert mer intense...  lite som skal til før de kommer... å kjennes ikke bare i magen men og i ryggen...
men de er ikke regelmessige i det hele tatt... har hatt på rietelleren noen netter.. men de gir seg før jeg tenker at NÅ skjer det...

jeg glemmer så fort så husker jo ikke hvordan det var med de andre 2. så håper vannet går når han skal ut ellers tror jeg ikke at jeg vet at noe er på gang.. 

men nå er det bare 1,5 uker igjen av dette året så kniper igjen til januar... :) 

hvordan er det med deg? ser du har noen uker igjen så håper du klarer å knipe igjen litt til :) 

For en uke siden sa jeg at jeg kan gjerne føde setefødsel bare ungen kommer ut nå!! Men (nå skriver jeg såklart slik jeg har det akkuratt nå) Så vil jeg jo vente til over nyttår. termin 24 januar. så det skjer vel ikke noe før det skal. Men jeg har i flere dager hatt mye maserier, kommer på kvelden og holder på i noen timer, og så går det over. Blir sliten av det og vil gjerne bare at det skal være rier. men akkurat i kveld er det veldig greit så i dag kan jeg godt vente til over nyttår.  ikke at jeg har så mye valg. kommer når hun kommer

Back
Topp