Maserie eller fødsel?

Da kan du jo umulig være mange dager unna fødsel? Håper det skjer noe på mandag da, hvis ikke før :smiley-angelic001

Her er det ingen tegn til noe som helst... Har hatt en del slim hver morgen, og i dag har det tatt seg opp og jeg har noe ved hvert toalettbesøk. Men som jordmor sa, slimproppen kan gå flere uker før fødsel.. :banghead:

Akkurat det samme for meg. Hele dagen nå har jeg hatt slim ved hvert dobesøk, men skjer ikke noe uansett. Slimproppen begynte å gå for meg for snart 2 uker siden, eller kanskje var det lenger siden. Og kommet litt nå og da, men det betyr jo ingenting. :(

Hvorfor kan ikke bare riene komme eller i hvert fall vannet gå?! Det er jo sikre tegn i hvert fall. o_O
 
Jeg kan heller ikke tenke meg at jeg skal gå så mye lenger når jeg er såpass moden..men må jo få noe rier for å komme igang.., og de er ikke tilstede nå ihvertfall.. [emoji85][emoji849][emoji23] Men jordmor trodde nok at det kom til å gå fort, kanskje jeg ikke fikk mange rier før ho var ute..så måtte heller ta en tur for mye til føden.. Heldigvis bare 5min å kjøre.. [emoji28]

Alt står på disse riene, og virker ikke som det går å få de til å starte...uansett hvor mye man ønsker det.
Bra at det sannsynligvis går fort da når det setter igang, og heldig som har så nærme til sykehuset :)
Vi har 1 time, så fikk beskjed om å dra inn når det er rett under 10 minutter mellom, siden forrige fødsel var ganske kjapp.
Men føles ikke som at det noensinne kommer til å komme noen rier....:oops:
Ga de noe beskjed til deg om hvor lenge mellom riene før dere bør dra på sykehuset?
 
Alt står på disse riene, og virker ikke som det går å få de til å starte...uansett hvor mye man ønsker det.
Bra at det sannsynligvis går fort da når det setter igang, og heldig som har så nærme til sykehuset :)
Vi har 1 time, så fikk beskjed om å dra inn når det er rett under 10 minutter mellom, siden forrige fødsel var ganske kjapp.
Men føles ikke som at det noensinne kommer til å komme noen rier....:oops:
Ga de noe beskjed til deg om hvor lenge mellom riene før dere bør dra på sykehuset?

Syntes det er så vanskelig å vite når man burde dra inn på sykehuset... Jeg spurte jordmor om ho trodde ca 5min mellom hver rie, men ho mente før.. I natt lå jeg med 5-10min mellom, de var vonde, men vet jo at det skal gjøre mye vondere..så jeg ble bare i senga.. Så sovnet jeg, i dag har jeg masse murringer, men sjeldent sammentrekninger..er bare å vente.. [emoji23][emoji85]
Hadde jeg hatt 1 time kjøretid ville jeg ikke tatt noen sjangser, mye kan skje på en time.. [emoji85][emoji85][emoji28]
 
Back
Topp