Maser på mannen om "ny" bil

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
For 1 år siden hadde vi en V70, men gikk over til en liten golf stasjonsvogn i fjor sommer..den likte vi ikke og gikk i januar over til en Volvo S80..Men jeg savner V70 bilen vår..super god plass til alle 3 ungene baki + at da kan jeg ha den store Simo vogna vi får av kommunen baki[:D]

Nå har Volvo en kjempe fin V70 inne..kun 209.000,- + reg.  har sååå lyst på den og maser på mannen om den hele tiden, den VIL jeg ha[:D] Men mannen vil ikke kjøpe den for mer en 180.000 så han skal innom i morra og spørre om han får den så billig[:D]

Kryss fingre for at de kun ga 180.000 i innbytte for den, for vi får den til innbyttepris uansett[:)]
Kan slenge med linken til bilen, fikk ikke lagt ut kun bildene..*sikle*

http://www.jensen-scheele.no/cars/prospect_imgView3.php?id=21124983&img=3/211/249/83_855759468.jpg&imgid=1

ORIGINAL: Skogsrypa

Sambo henta sin V70 I Tyskland selv, og sparte 80000 på det.. Listeprisen på den her i norge var oppunder 200000, og han endte opp på 120000[:)] Litt styr da så klart, men masse penger spart!

Ja det kan man nok spare en del på, tror man kan spare litt i Sverige også kanskje[:-]
Men det er styret med det da.. Mannen selger bilen vår gjennom jobben og syns det er greit å kjøpe gjennom jobben også for da kan han gå grundig over bilen før vi kjøper, alle servicer på den er gjerne tatt av de som jobber der og de har all historikken på bilen[:)]

Back
Topp