maser deres menn om sex?

christina24

Elsker forumet
min gjør det[:@]ikke direkte masing,men masse hinting å snakker MYE om det å når vi skal gjøre det.blir så lei[:'(]jeg har ikke lyst enda!!
hadde veldig dårlig sex etter at første mann kom,jeg ble sydd feil da så det var veldig smertefult.de skulle jo prøve å rette på det nå når de sydde meg,men vey ikke om det ble bra.så jeg vil vente til legen har fått kika der nede.
håper på et bra sexliv nå da.savner det veldig.å det gjør sambo å stakkar.de siste 2 årene har det egentlig bare vært kjempevondt.å jeg har bare bedt ham om å bli ferdig[:o]tålmodig er han da for han har ikke klaget noe.
skal få fikset på det om det ikke er bra nå da.

oisann... ble langt dette..å litt klaging...ja ja.takk for at du leste i alle fall[:D]

uff, skjønner godt du vil vente hvis det har gjort vondt tidligere! håper han forstår det da....

sambo maser ikke om sex, han har nok veldig stor respekt for det kroppen min har vært gjennom... men at han har LYST på sex er det vel ikke tvil om [:)] 

ORIGINAL: Snøjenta

uff, skjønner godt du vil vente hvis det har gjort vondt tidligere! håper han forstår det da....

sambo maser ikke om sex, han har nok veldig stor respekt for det kroppen min har vært gjennom... men at han har LYST på sex er det vel ikke tvil om [:)] 

samme med han her!hehe..syns litt synd på han nesten jeg, så jeg får vel krype til korset snart..[:)]

ORIGINAL: christina24

min gjør det[:@]ikke direkte masing,men masse hinting å snakker MYE om det å når vi skal gjøre det.blir så lei[:'(]jeg har ikke lyst enda!!
hadde veldig dårlig sex etter at første mann kom,jeg ble sydd feil da så det var veldig smertefult.de skulle jo prøve å rette på det nå når de sydde meg,men vey ikke om det ble bra.så jeg vil vente til legen har fått kika der nede.
håper på et bra sexliv nå da.savner det veldig.å det gjør sambo å stakkar.de siste 2 årene har det egentlig bare vært kjempevondt.å jeg har bare bedt ham om å bli ferdig[:o]tålmodig er han da for han har ikke klaget noe.
skal få fikset på det om det ikke er bra nå da.

oisann... ble langt dette..å litt klaging...ja ja.takk for at du leste i alle fall[:D]

*signerer* dessverre[:(][&:]

synes synd på min også.han har store forhåpninger om at det skal bli bra nå.men har ikke bare lyst til å få det unnagjort heller.har lyst til å ha lyst hvis dere skjønner.tror det blir bedre da hvis jeg har lyst og er tryggere

Min trenger ikke mase[8D]Men han hadde heller aldri komt på å gjort det... 
Jeg elsker å kose med han og tilfredstille han på andre måter enn at han kommer inni meg, og han er god med meg på en ikke seksuell måte frem til jeg kan ha sex igjen[:)] Gode ryggmassasjer, bare stryke på osv osv..[:)] Nærhet er enormt viktig i et forhold for meg, og sex er viktig. Det er som de sier;
I et forhold hvor sexlivet fungerer utgjør sex ca 10 % av forholdet, mens i et forhold hvor det ikke fungerer utgjør det 90 %.. Og det er så sant!

Jeg skjønner godt at de kan bli frustrert jeg, og det ønsker jeg ikke.. Det er jo ikke så mye som skal til for å glede dem[;)][:D] Så hvorfor ikke hjelpe dem litt inni mellom[8D] Det koster jo ingenting for oss, men gjør likevel så stor forskjell for dem[:)] Dessuten jeg liker å glede mannen min, og jeg liker å se han  tilfredstilt[:)]

Jaaaa[8|] her er det mas mas og mer mas... Tok såvidt 2 uker før han bare måtte prøve og vi gjorde det igjen her om dagen... Blir litt sinna at han ikke kunne vente til etter 6ukers kontrollen hvertfall[:@] Noe han så og si lova før jeg fødte.. Eneste han spørte om var om jeg kunne gjøre andre ting for han.. Og det gjør jeg jo, men han krever det minst 2 ganger om dagen og det er jeg litt for sliten til... Har jo ikke helt vendt meg til å sove så lite som det jeg gjør enda... Men jeg prøver jo å gi han så mye han vil ha, men er tydeligvis ikke bra nok...[:(]

Litt klaging og syting fra meg og...[:'(]

stakkars deg[:(] dumt at han ikke skjønner.

samboer har vel ikke mast om det sånn egentlig.........mest tullet om det begge to. eg sier at hønemor e sprengt ennå eg hihi[:)][:D]
men på torsdag  hadde han veldig lyst,men eg sa at eg var så redd for at det skulle gjøre vondt siden at eg kjenner at det er noe nedentil som ikke er som det skal, et et område som virker så stramt og hovent.
men vi hadde sex til slutt etter masse om og men, og mye tull og latter[:D] han spurte om eg ble irritert på han, for eg ville jo ikke først og krysset beina mine hihi[:D]og han spurte meg flere ganger om kossen det gikk.

det var ikke direkte vondt men......... så blir vel ikke lenge til neste gang.

syntes du må ta en prat med mannen din, kan jo ikke være noe kjekt for  deg å ha det sånn!!!!!!!!!!!!!!

her var det vel jeg som masa[8|]

her trenges det ikke å mases om[8D]

Han maser ikke, men han klarer ikke helt å holde fingra av meg, så det er ingen tvil om at han kommer til å være en lykkelig mann den dagen jeg tar av meg trusa! [8D]
Jeg føler meg merkelig attraktiv om dagen...sikkert fordi mannen hele tiden sier hvor pen jeg er og tar meg på rumpa, kysser og sender meg søte blunk. hehe

Nei, her mases det ikke[:)]

Her var det jeg som maste! Han ville vente til etter 6 ukers kontrollen. [:D]

Skulle ønske han maset litt jeg.....[&o]

det blir til mas når de prøver seg hele tidenog hinter om det.liker ikke det jeg.mister mer lysten av det.å det vet sambo godt,men virker ikke som han klarer å styre seg.[:@]

Ja skjønner det godt, og når du har en slik historie også da så syns jeg han burde respektere deg.

Men det er litt kjipt når sambo ikke virker som om det gjør han noe at det er så lenge siden vi har hatt sex heller... Når jeg sa at stinga var borte sa han bare "åja", hadde håpt på en litt annen reaksjon, selv om vi har sagt at vi skal vente til jeg får satt inn spiral. Den skal inn neste uke, er spent på om han kommer til å forandre seg da. Hvis ikke blir jeg veldig skuffa...

Her er lysten stor hos mannen min, og min også egentlig. Vi har hatt sex, men når skal vi egentlig ha tid til det? Storesøster våkner tidlig om morgen og lillesøster har lakenskrekk og sovner sent om kvelden..

slik er det her også.når jenta endelig sovner om kveldener jeg supertrøtt,å storebror er oppe tidlig.skal vi stille klokka en gang midt i natta for å ha sex?eller ta det etter amminga kanskje?

Back
Topp