- Maser andre om at dere skal ha flere barn snart?

Nei, heldigvis ikke. Tror ikke noen vi kjenner bryr seg så mye om sånt. Men mannen vil gjerne ha flere, om noen år. :p
 
Syns det var litt vel tidlig å mase 5-6 mnd etter fødsel :p
 
Nei, men har en fra før, og vi begge føler at vi snart går ut på dato, så klarer oss veldig fint med to. Det var planen også, og alle rundt oss vet det.
 
Nei, de bryr seg heller om det motsatte. De er redd jeg bestemmer meg for en til:p etter nr1 var min graviditet med nr2 som sjokk for dem! Med graviditet nr 3 kalte de meg for babyfabrikk. Og med nr4 sa de ingenting men likte det ikke. Det irriterer vettet av meg og jeg hater det virkelig hvergang de slenger på teite kommentarer.
 
Nei, de bryr seg heller om det motsatte. De er redd jeg bestemmer meg for en til:p etter nr1 var min graviditet med nr2 som sjokk for dem! Med graviditet nr 3 kalte de meg for babyfabrikk. Og med nr4 sa de ingenting men likte det ikke. Det irriterer vettet av meg og jeg hater det virkelig hvergang de slenger på teite kommentarer.

What? Hvem er det som bryr seg om det?
 
Nei, her har vi fått våre to og har gjort det klart at det er nok så da blir det ikke mas.
 
Haha, nei her er det vel heller motsatt :p Venter nr 4 allerede sååå.. :p
 
Back
Topp