Mase rier...

solstreif

Glad i forumet
I natt kl halv tre startet det med non mellom sterke rier, 20 min mellom så pluslig fra tre va det 5 min mellom og 1 min varighet. syns ikke de var såå sterke at jeg ville ringe jordmor, men tenkte å se det litt ann til kl fem om det fortsatte i samme intensite og intervall eller øket\minka...halv fem kom de skjeldenere og 10 over fem kom siste ri.. utroli irriterene at det skal stoppe.. er så støl i magen i dag...(kan jo komme litt av at jeg syra i hagen i går og hyrdestund på kvelden..men men) jeg som virkelig tenkte når kl nermet seg halv fem. oji kanskje det faktisk er i gang. får vi ei tulle 9 januar:)....
så nå får jeg bare håpe det vil begynne igjen i dag eller natt...
er tre uker til termin...er 37+2-3 så ho kan godt komme, gjør jo ikke noe...:)
non andre som føler noe er i gang snart?

Ingen tegn til noe her dessverre, 37+4. Håper det tar seg opp igjen for deg da! :-)

ingen ting som skjer her :( uke 38+ 4. Har hatt kynnere om natten og en meget aktiv krabat i magen. Sinnssykt nedpress slik at det er ubehagelig, men tror enda jeg bare må smøre meg med tålmodighet . Æsj man blir så lei av å vent og håpe at noe skjer kvar gang man kjenner en endring i kroppen :)

Så spennende!! Kan høres ut som det ikke er så lenge igjen for din del;)

Her er jeg 38+1, venter min andre og jeg kan ikke akkurat skryte av at det er noe på gang :( vært dårlig i magen noen dager, har kynnere som vanlig og det presser godt ned i bekkenet. Har vært ekstremt heldig med søvn og har vel aldri sovet så godt som mens jeg har vært gravid, men nå våkner jeg mye, vet ikke hvorfor, men jeg blir skikkelig urolig der jeg ligger :/
Mener fortsatt ikke dette er tegn på fødsel med det første..

Edit: i tilegg er jeg ekstremt kvalm morgen og kveld. Og vært litt svimmel... Men det er vel bare plager.

tror jeg skal gå en 45 min tur i dag.kanskje det hjelper det i gang igjen eller muli det er lurt å vaske huset..var det jeg tenkte i natt:P gir det seg nå skal jeg skure tak og vegger i mårra:P hehe. men er jo litt trøtt hehe

Så spennende!! Kan høres ut som det ikke er så lenge igjen for din del;)

Her er jeg 38+1, venter min andre og jeg kan ikke akkurat skryte av at det er noe på gang :( vært dårlig i magen noen dager, har kynnere som vanlig og det presser godt ned i bekkenet. Har vært ekstremt heldig med søvn og har vel aldri sovet så godt som mens jeg har vært gravid, men nå våkner jeg mye, vet ikke hvorfor, men jeg blir skikkelig urolig der jeg ligger :/
Mener fortsatt ikke dette er tegn på fødsel med det første..
er min andre også..har vært uten tegn på noe ganske lenge så fikk jeg mer å mer kynnere de siste tre dagene og løs mage, begynte å håpe litt da...men er jo muli ho holder ut til termin alike vell :(
sku ønske jeg var utstyrt med mer tolmodighet:P

tror jeg skal gå en 45 min tur i dag.kanskje det hjelper det i gang igjen eller muli det er lurt å vaske huset..var det jeg tenkte i natt:P gir det seg nå skal jeg skure tak og vegger i mårra:P hehe. men er jo litt trøtt hehe

Kjør på!! :D
Jeg skal på Sandvika storsenter nå, juhu, det bør være verdt det !! :p

Ehm... Nå har jeg sittet flere ganger på do idag, lenge av gangen. Nå har jeg en merkelig følelse i magen/underlivet. Er ikke vondt i det hele tatt, litt ekkel følelse bare. Murringer/menssmerter? Kan ikke helt sammenligne det med det egentlig men.. Noe føles anderledes hvertfall. Kom litt "plutselig" nå :p fint at jeg er på vei ut på shopping da.. :o

Ehm... Nå har jeg sittet flere ganger på do idag, lenge av gangen. Nå har jeg en merkelig følelse i magen/underlivet. Er ikke vondt i det hele tatt, litt ekkel følelse bare. Murringer/menssmerter? Kan ikke helt sammenligne det med det egentlig men.. Noe føles anderledes hvertfall. Kom litt "plutselig" nå :p fint at jeg er på vei ut på shopping da.. :o
Hurra!!! Du føder snart!!! ;) :P

Håper virkelig det tar seg opp igjen snart. Jeg hadde 4 runder med falske rier og det var så slitsomt og skuffenes. Krysser fingrene for at du er i gang igjen snart.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror du??? :o
Jeg klarer ikke å innse det.. Blir helt dårlig av tanken på at det er 2 uker til termin og alt kan skje :p men jeg tror jeg er klar til å ta imot det som kommer :D haha
Jeg tror det!!! :)

Tror du??? :eek:
Jeg klarer ikke å innse det.. Blir helt dårlig av tanken på at det er 2 uker til termin og alt kan skje :p men jeg tror jeg er klar til å ta imot det som kommer :D haha
skjedd noe etter handle turen? her er det bare harde kynnere med nedpress...spent på nettene, da det er på natta ting har skjedd her før...

skjedd noe etter handle turen? her er det bare harde kynnere med nedpress...spent på nettene, da det er på natta ting har skjedd her før...

Å neida, er her enda jeg også :p
Kynnere og nedpress, men ikke verre enn det har vært den siste tiden.
Hatt masse energi idag også, holdt på som en gal i huset :p Spent på nettene ja, har ikke helt troa på at det plutselig skulle skjedd noe her jeg ligger nå. Startet med rier kl 04 sist. Men jeg tror jeg må vente til uka, har masse å gjøre i helgen :D

Å neida, er her enda jeg også :p
Kynnere og nedpress, men ikke verre enn det har vært den siste tiden.
Hatt masse energi idag også, holdt på som en gal i huset :p Spent på nettene ja, har ikke helt troa på at det plutselig skulle skjedd noe her jeg ligger nå. Startet med rier kl 04 sist. Men jeg tror jeg må vente til uka, har masse å gjøre i helgen :D
sant...å så er de fullmåne den 16 så er jo en mulighet rundt da:P

Utrolig slitsomt med mase rier, spesielt når man tror noe er på gang. Hadde det sånn forrige gang jeg gikk gravid. Får liksom håpet opp også skjer det ingenting.

Jeg var veldig uvel i natt og i dag har jeg gått på do flere ganger. Så hadde jeg veldig nedpress i går, var sikker på at han prøvde å grave seg ut hehe

Er 39+4 så håper han kommer snart.

Back
Topp