Mascara

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Trenger et lite råd her, jeg har brukt Diorshow mascsraen i mange år, men lurer litt på å bytte, siden den er så dyr. Men hva slags mascara skal man velge da? Noen som har noen å anbefale? Som er tilsvarende lik som Dior sin?

Diorshow brukte jeg i flere år også. Supergod. Da kostet den 230 kr, sikkert dyrere nå?

Nå bruker jeg Big Bold Mascara fra Isadora. Veldig fornøyd med den, og syns den er i samme "sjanger" :)

Diorshow brukte jeg i flere år også. Supergod. Da kostet den 230 kr, sikkert dyrere nå?

Nå bruker jeg Big Bold Mascara fra Isadora. Veldig fornøyd med den, og syns den er i samme "sjanger" :)
Nå koster det faktisk 295,- Jeg har prøvd å finne en tilsvarende en uten hell, men nå skal jeg prøve ut Isadora.

Nå koster det faktisk 295,- Jeg har prøvd å finne en tilsvarende en uten hell, men nå skal jeg prøve ut Isadora.
Oi. Det er ganske vilt.. Isadoraen ligger vel ikke så veldig langt over 100-lappen. Er en volum-maskare med stor kost, og det er vel diorshow og såvidt jeg husker? :)

Jeg er veldig fornøyd med de fleste isadora mascaraene jeg har prøvd :)

Venter en liten jente i mai <3

Eg bruke Lancome Hypnose Drama.. den e eg veldig fornøyd med.. men den ligger på 295 kr i pris den og.. så det hjalp nok ikke deg så mye :) Har vurdert å bytte til en billigere eg også.. men det e så skummelt :)

Jeg pleier å bytte nesten hver gang jeg må ha ny, hehe :P Har til nå vært veldig fornøyd med MaxFactor 2000 Calories og Isadora WigWam ;)

Har jobbet i parfymeri en gang, og har prøvd mye.
Bruker kun Lancome hypnose, og får meg aldri til å bytte ut den.
I pris hjelper nok ikke dette alternativet heller...

Så rart at folk faktisk bruker så mye penger på mascara... Skjønner at det er noe jeg aldri må begynne med, for da går jeg vel aldri tilbake :p

Selv bruker jeg mascara fra ELF (eyeslipsface.co.uk) som nesten all annen sminke. Og den koster sånn 30 kroner :p

-- tasting fra mobil --

Så rart at folk faktisk bruker så mye penger på mascara... Skjønner at det er noe jeg aldri må begynne med, for da går jeg vel aldri tilbake :p

Selv bruker jeg mascara fra ELF (eyeslipsface.co.uk) som nesten all annen sminke. Og den koster sånn 30 kroner :p

-- tasting fra mobil --
Sjekke ut den siden :)

Sjekke ut den siden :)
Farlig farlig! Aldri sett så billig sminke i mitt liv! De har til og med "mineral" avdeling!
Og de har ofte rabatter Med prosenter og Free shipping hvis man melder seg inn!

-- tasting fra mobil --

Farlig farlig! Aldri sett så billig sminke i mitt liv! De har til og med "mineral" avdeling!
Og de har ofte rabatter Med prosenter og Free shipping hvis man melder seg inn!

-- tasting fra mobil --
Ja følte det var litt farlig å kikke der inne, men tror mannen blir kjempe glad vist jeg hadde handlet derfra isteden gir hos hudpleier hehe :)

Back
Topp