Mascara

Mamma02

Elsker forumet
Denne tråden har sikkert vært før,men ka slags mascara bruker/anbefaler dere,selv bruka æ Gosj sin vannfaste men e på utkikk etter en annen som gjerne forlenger vippene[:)][:)]

YSL

Lr har en kjempe fin en... husker ikke navnet på den nå men den må kjøpes av Lr forhandler da... jeg er hvertfall veldig fornøyd med alle mascaraene der...

Jeg bruker Maxfactor Masterpiece MAX, beste ever! [:D] Har også brukt diorshow, men syns den klumper veldig..

Bruker ikkje akkuart no, men eg synes den klumpar seg uansett kva slags merke eg brukar. Korleis får de den fint på uten at augnevippane klistra seg samman og klumpar seg til ? [&:]

Dior klumpet seg her og[:'(][:'(]
Jeg er og på utkikk etter en bedre mascara
ORIGINAL: Bekkiz83

Jeg bruker Maxfactor Masterpiece MAX, beste ever! [:D] Har også brukt diorshow, men syns den klumper veldig..

Ysl og diorshow.....liker begge!!![:D]

Oriflame

Maxfactor Masterpiece

ORIGINAL: stjernemor80

Lancome Hypnose[:D]

Tusen takk alle sammen for tipsan[:)][:)] så nu blir det å løp og kjøp når påska e over[:)][:)]

Jeg bruker mary kay sin, er kjempefornøyd med den + eye make up removeren, den er bare helt suveren...

ORIGINAL: Bekkiz83

Jeg bruker Maxfactor Masterpiece MAX, beste ever! [:D] 

Bruker mascaran til Makeup Store, er kjempe fornøyd med den =)

Diorshow her også. De har forresten lagd en oppdatert utgave av denne som får masse skryt på nettet. YSL skal også ha en helt super en.

Jeg har YSL-gull, Dior Maximeyes, Gosh, Clinique high impact, maybelline one by one, diorshow, lancome definicils og amplicils(eller noe) Lorear volume shocking, og enda litt fler...
Syns det er så forskjellig hvilke jeg bruker til ulike formål...

Kan jo hende du kan få prøvemascaraer på parfymerier, det har jeg fått før, og da får man gjort seg kjent med den før man kjøper den...

ORIGINAL: Bymusa

ORIGINAL: pusita

Jeg har YSL-gull, Dior Maximeyes, Gosh, Clinique high impact, maybelline one by one, diorshow, lancome definicils og amplicils(eller noe) Lorear volume shocking, og enda litt fler...
Syns det er så forskjellig hvilke jeg bruker til ulike formål...

Kan jo hende du kan få prøvemascaraer på parfymerier, det har jeg fått før, og da får man gjort seg kjent med den før man kjøper den...

Blir ikke det litt dyrt å ha så mangen, siden mascara må byttes ut ganske ofte

min svakhet [8|]
men kan jo bestille fra internett/kjøpe på tilbud

Back
Topp